PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Sötét Dávid (Mór)

A mai napig az „igazi” Ronaldo a kedvenc játékosa az Andráshidának két gólt fejelő védőnek, aki manapság megelégedne a bennmaradással is

2022. október 01. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Sötét Dávid, az NB III Nyugati csoportjában 10 forduló után 5 ponttal a tabella 19. helyén álló újonc Móri SE korábbi NB II-es játékosa.

sotet_david_akcio_1.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Zászló. | Kedvenc tantárgyam | Földrajz. | Emlékezetes csínytevésem | Sok volt. Elsős koromban fogadásból el kellett csennem egy almát. | Első futballélményem | 1997, Konföderációs Kupa a tévében. Ott láttam először játszani a brazil válogatottat és legjobbjukat, az „igazi” Ronaldót. Mai napig a kedvenc játékosom. 

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Makacs vagyok. | Legrosszabb szokásom | Ugyanez. | Étel, amit imádok | Brassói. | Film, amit többször láttam | Legtöbbször szerintem a Verdák 3-at. Apuka vagyok. (nevet) | Zene, amit általában hallgatok | Mindenevő vagyok. | Hobbim | Igyekszem a családommal tölteni a szabadidőmet. 

sotet_david_portre.jpgPÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Egy NB III-as bajnoki, Andráshida–Csákvár 1–2. Védőként sikerül két gólt fejelnem. (2013. október 6-án az NB III Nyugati csoport 8. fordulójában Sötét Dávid a 32. és a 37. percben is bevette Osbáth Balázs kapuját, a kettő között pedig Major Máté talált Szabó Balázs hálójába – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Egy győztes találat, Bicske–Veszprém 1–0. Fontos volt, emellett életem gólja. (Szinte napra pontosan három esztendeje, 2019. szeptember 29-én az NB III Nyugati csoport 8. fordulójában a találkozó 72. percében vette be Deczki Máté hálóját a hátvéd, amely megtekinthető a lenti videóban – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Próbálom kiüríteni a fejem és csak a mérkőzésre koncentrálni. | Sérülés, amit elfelejtenék | Egy combközelítő sérülés – 18 évesen NB I-es kerettag voltam a Videotonban. Rosszkor jött, mert műtét és egy év kihagyás következett utána. | Barát a futballban | Molnár Csaba – jelenleg Vidi II. | Az öltözőben mellettem ül | Peinlich Szilárd, Varga Huba – nem szeretek kapus mellett ülni. (mosolyog) | Cél a mostani szezonban | A bennmaradás kiharcolása. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | NB I, viszont már nagyon nem reális. (mosolyog)

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4017944292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása