PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: ADORJÁN ATTILA, a Sport Club Csíkszereda jégkorongozója

„Kisgyerekként a kapusfelszerelések teljesen lenyűgöztek, mindenképp ki akartam őket próbálni"

2022. augusztus 17. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Adorján Attila, az Erste Liga 2021/2022-es szezonjában 47 ponttal a tabella 8. helyén végző DVTK Jegesmedvék román utánpótlás-válogatott és magyar felnőtt válogatott kapusa, aki az új évadban az Erste Liga 1. pozíciójában záró Sport Club Csíkszeredát erősíti.

adorjan_attila_foto_sportclubro.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Viszonylag korán, hat-hétéves koromban döntöttem úgy, hogy beállok a kapuba. Tisztán emlékszem rá, mennyire zavart, amikor játszottunk egymás között és kaptuk a gólokat, így már játékosként is mindig hátul maradtam és próbáltam megtörni a támadásokat. Ahogy egyre jobban megismertem a játékot, nagyon természetesnek éreztem, hogy nekem kapusnak kell lennem és persze kisgyerekként a kapusfelszerelések teljesen lenyűgöztek, mindenképp ki akartam őket próbálni. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nem igazán van olyan része, amit nem kedvelek a posztomnak, talán az volt az egyetlen hátrány vagy negatívum karrierem során kapusként, hogy kevés volt a kapusedző gyerekkoromban. Édesapám volt sokáig a kapusedzőm, aki miután kapus lettem, próbálta képezni magát és tanítani engem, de szerencsére mára már rengeteg jól képzett és ambiciózus szakember van. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | – 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | A meccs előtti rutinom mindig egy húsz-harmincperces alvással kezdődik, utána egy kis snack, onnantól pedig a cél az, hogy mentálisan kiegyensúlyozott, fókuszált legyek és persze fontos a jó bemelegítés, hogy fizikálisan is legyek a lehető legjobb állapotban, amikor bedobják a korongot. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs olyan ellenfél, akivel szemben nem szeretek védeni. Vannak olyan csapatok és játékosok, akik nagyobb kihívást jelentenek, de ezek azok a pillanatok, amiért mind játszunk, hogy kiváló ellenfelekkel jó meccseken győzzünk. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | – 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | – 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Utánpótláskoromban kaptam a legnagyobb potyagólomat. Cserére készült az ellenfél csapata, így a hátvédjük a piros vonalról kapura lőtte a korongot. A lövés bőven fölé ment, így én nyugodtan engedtem el, ám sajnos arra nem gondoltam, hogy utána is veszélyes lehet, és a korong a plexiről a hátamra pattant és onnan a kapuba, de ez biztosan nem fordul többet elő, hiszen a kedves csapattársaim figyelnek rá, nehogy elfelejtsem a történteket. (nevet) 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Kiss Bence. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Nem tudok egy játékost kiemelni, mivel számos olyan csapattársam volt és van, akik amellett, hogy jó jégkorongozók, a civil életben is mindig számíthatok rájuk. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Iker Casillas.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr217909745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása