PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: BERKESZI BALÁZS, a Pátka labdarúgója

„Tavaly életem egyik legjobb szezonját futottam”

2022. augusztus 15. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Berkeszi Balázs, a Fejér megyei II. osztály, Északi csoport 2021/2022-es szezonjában 40 ponttal a tabella 7. helyén végző Pátka SK labdarúgókapusa. 

berkeszi_balazs.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Már hétéves korom óta érdekelt a kapusposzt, mert abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy édesapám is cerberus volt és annak idején nagyon sokat tanultam tőle. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Talán a felelősség, amit ki tudnék emelni, hiszen ha akad egy rossz napod, az az egész csapat teljesítményére kihatással van. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „“A legtöbb gyerek álma az volt, hogy gólt szerezzen, az én álmom az volt, hogy ezt megakadályozzam.” 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Minden egyes meccs előtt zenével próbálok hangolódni a játékra. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Huh, hát ez egy fogós kérdés, mert nálunk ez valamiért nem működik: ha papíron gyengébb ellenfél következik a bajnokságban, általában meglepnek minket… 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | Tavaly életem egyik legjobb szezonját futottam, de talán a Bakonycsernye elleni 1–1, amit ki tudnék emelni, azon a mérkőzésen valamiért minden összejött. 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | A 2019/2020-as szezonban a Puskás Akadémia III. elleni hazai meccs az, amit a legjobbnak vélek. Kikaptunk ugyan 1–0-ra, ráadásul a 90. percben egy öngóllal, viszont azon a találkozón bebiztosítottam a felnőttben a helyemet. 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Huh, hát ez a dolog az, amiért nagyon fájó is tud lenni a kapusposzt, szerintem ezt minden kapus átérzi. Jó néhány éve volt egy ifjúsági mérkőzés, amelyen félpályáról lőtték kapura a labdát – én nyúltam le a lapos lövésért és átment a guruló labda a lábaim között… Ezután a meccs után sok idő kellett, mire visszajött az önbizalmam. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a csapattársammal, Szabó Bence Gergővel már egész kiskorunk óta együtt dolgozunk, ismerjük egymást és nagyon jó kapcsolatot ápolunk egymással. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Konkrétan az egész csapat, nagyon jó nálunk a hangulat. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Mindenképpen édesapámat emelném ki, mert kint voltam nagyon sok mérkőzésén és csak úgy becézték a környező falvakban, hogy „Zselé”, mert tapadt hozzá a labda.

patka_csapat.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7417908931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása