PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Wild Tamás (Kelen SC)

A Fradi és az Üllői út vonzásában: az FTC emlékezetes nemzetközi kupameccse a jobbhátvéd első futballélménye, de karrierje eddigi legjobb találkozóját is a Groupama Arénában vívta

2022. augusztus 08. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Wild Tamás, az NB III, Nyugati csoportjában 2 forduló után 6 ponttal a tabella 3. helyén álló Kelen SC játékosa.

p1010186.JPGHétévesen kezdtem el focizni a Gödöllői Góliátban, az első négy-öt évemet nagyjából kapusként kezdtem és utána hoztak ki a kapuból, mert jó voltam lábbal – nagyon jó döntés volt így, felnőtt fejjel. Utána, mint középpályás és védő játszottam. 14 évesen kerültem Újpestre és egészen 20 esztendős koromig ott futballoztam a korosztályos csapatokban. U17 után egyből az U19-hez kerültem, U19 után pedig az U21-hez, ahol csapatkapitány is voltam. 20 évesen kaptam az első profi szerződésemet Csákváron, az NB II-ben, az első évben sikerült is bemutatkoznom. Ezt követően öt szezonon keresztül szerepeltem NB II-es gárdákban – Csákváron, Cegléden és Budaörsön, majd ismét Cegléden. 2019 nyarán kerültem Gyöngyösre, ahol csupán fél évet töltöttem, majd a Kelen SC-hez igazoltam, ahol jelenleg is játszom.

WILD TAMÁS  a kezdetekről és napjainkról

wildt.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Napraforgó. | Kedvenc tantárgyam | Matematika, angol. | Emlékezetes csínytevésem | Este edzettünk és a sötétben próbáltunk a pályán elbújni, illetve a futástól „megmenekülni” – nyolc-tízévesek lehettünk, de persze annyira sötét nem volt, hogy az edzők ne láttak volna minket. | Első futballélményem | Élőben, amire nagyon emlékszem, az az FTC–Feyenoord mérkőzés 2004-ből, azon belül is Tőzsér Dániel szabadrúgásgólja.

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Figyelmesség, nem adom fel. | Legrosszabb szokásom | Attól függ. (nevet) | Étel, amit imádok | Hosszú a lista… Például csirkeételek, steak, hal, tészták, tonhalas pizza. | Film, amit többször láttam | Sok van – szeretem a gondolkodtató filmeket és az igaz történeteken alapulókat. | Zene, amit általában hallgatok | Mindenféle – egy fociöltözőben eléggé változatos a playlist. | Hobbim | Utazás, búvárkodás. 

p1010089.JPG

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | 2015. 03. 04., FTC–Csákvár, Groupama Aréna, Magyar Kupa-meccs. Itt eljutottam egy kapufáig, amely befelé is pattanhatott volna, de sajnos nem pattant. Ha befelé pattant volna… De tudjuk, hogy a fociban nincs ha. (mosolyog) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Jobbhátvéd lévén nincs nagyon sok találatom. Az NB III-ban szereztem fontos gólokat, az NB II-ben inkább csak hárítottam. (mosolyog) Az utánpótlásban tizenegyes-végrehajtó voltam és pontrúgásokból is eredményes voltam. | Mérkőzés előtti rituálém | Van néhány, de ezek inkább szokások. | Sérülés, amit elfelejtenék | Szerencsére komoly sérülésem nem volt, a legkomolyabb izombeszakadás volt. | Barát a futballban | A legjobb barátomat is a futballnak köszönhetem. | Az öltözőben mellettem ül | Pintér Bence. | Cél a mostani szezonban | Stabil középcsapat, de szerintem az együttes a képességek alapján az első harmadban is képes végezni. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | NB I-es bemutatkozás.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6217902969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása