PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: VARGA ZSOLT, a Péti MTE labdarúgója

Bajnokverés Ajkán a háló előtt immár nem csatárként parádézó cerberus vezérletével: „Négy tizenegyest védtem és megnyertük a megyei kupát”

2022. július 14. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Varga Zsolt, a Veszprém megyei I. osztályban 63 ponttal a tabella 3. helyén végző Péti MTE kapusa.

vargazsolt_serlegek.jpg

| 1 | Amiért kapus lettem | Egy térdsérülés miatt álltam be a kapuba és bennragadtam – előtte csatár voltam. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Maradjunk annál, amit szeretek: utolsó emberként ziccert hárítani, ezzel megmentve csapatomat a góltól. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Van, akinek szimpatikus vagyok, és van, akinek nem. Ezen nem tudok változtatni, csak a teljesítményemen. 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Legtöbbször a meccsek előtt videókat nézek kapusvédésekről. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs olyan. (mosolyog) 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | A kupadöntőt mondanám, ahol négy tizenegyest védtem és megnyertük a megyei kupát. (Június 1-jén, Ajkán százhúsz percig tartó küzdelem és 2–2 után 11-esekkel 3–2-re nyert a Péti MTE a Veszprém Megyei Kupa fináléjában a „csak” a bajnoki címet elhódító Úrkút ellen – a szerző) 

vargazsolt3.jpg

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Van egy pár, de talán még amikor Zalaegerszegen védtem az U19-ben és Újpesten nyertünk 1–0-ra. 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Megyei kupameccsen a félpályáról átemeltek. (nevet) 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | A volt csapatom, ahol védtem, Gyurmánczi Roland. (A két cerberus 2018 őszétől másfél szezonon át Gyulafirátóton dolgozott együtt a minél jobb szereplésért – a szerző) 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | A mostani csapatomból mindenkit annak tekintek, nem tudnék külön kiemelni egy játékost. (mosolyog) 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Nem szeretem a kézilabdát, de Mikler Roland. (mosolyog)

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3117883481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása