PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Lukács Zsombor (Hajdúszoboszló)

„Akkor még az volt a divat, hogy a kisgyerekek sötétedésig rúgjak a bőrt az utcákon”

2022. július 09. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Lukács Zsombor, a 2021/2022-es szezonban az NB III, Keleti csoportjában 38 forduló után 70 ponttal a tabella 4. helyén végző Aqua-General Hajdúszoboszló játékosa.

lukacs_zsombor_akcio.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Sajnos nem emlékszem ilyenre, hogy lett volna. | Kedvenc tantárgyam | Talán idesorolhatnám a földrajzot, mert a foci által annyi válogatott és klubcsapatot ismerek, hogy már idő előtt tudtam például, hogy melyik országnak mi a fővárosa. (nevet) | Emlékezetes csínytevésem | Heti szinten törtem be a szomszédjaink ablakait labdával, persze nem akaratból, csak így sikerült, mert akkor még az volt a divat, hogy a kisgyerekek sötétedésig rúgjak a bőrt az utcákon, így hát a szüleim kénytelenek voltak sűrűn ablaküvegeket vásárolni. | Első futballélményem | Talán a 2006-os világbajnokság, amit már nyomon követtem a tévén keresztül, de akkor már tudtam, hogy én is focista szeretnék lenni! 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Nagyon is segítőkész vagyok a barátaimmal! | Legrosszabb szokásom | Imádom a Coca-Colát és a nachost. | Étel, amit imádok | Bolognai spagetti. | Film, amit többször láttam | Banános Joe. | Zene, amit általában hallgatok | Magyar rap – Curtis, Essem. | Hobbim | Nagyon szeretek horgászni, ha úgy van időm, akkor ez az első a sorrendben. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Még 2016-ban volt, úgy emlékszem: akkor a Luceafarul Oradeában játszottam és a bajnokság első meccsén egy mesterhármassal indítottam a szezont. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Arra, amikor tizennyolc évesen először léptem pályára az NB II-ben és az első meccsemen gólt tudtam szerezni. Szerintem ezt soha nem felejtem el! | Mérkőzés előtti rituálém | Semmi különös. Az első félórában kis zenehallgatás az öltözőben, aztán mindig van egy-két csapattársam, akikkel még sztorizgatunk egy keveset. | Sérülés, amit elfelejtenék | Ebben nagyon szerencsésnek érzem magam, mert még nem volt semmi komolyabb sérülésem, hála Istennek! | Barát a futballban | Itt jó néhány nevet felsorolhatnék, de akivel szinte mindennap beszélek, az Fila Károly és Pataki Zalán. | Az öltözőben mellettem ül | Kis Szabolcs barátom, akit szintén nagyon bírok! | Cél a mostani szezonban | Az, hogy több góllal tudjam segíteni a csapatomat, mint az előző évadban. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Említhetnék bármit, de nem panaszkodom: a focit élvezni kell, és ha szereted, amit csinálsz, az már épp elég!

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2317878775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása