PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Sass Viktória (Monori SE)

Akinek az MSE-vel elért bajnoki cím még hiányzik a repertoárból: „Remélem, lesz lehetőségünk egyszer aranyérmet ünnepelni”

2022. június 19. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Sass Viktória, a Női NB II, Keleti csoportjában 24 mérkőzés után 32 ponttal a tabella 8. helyén végző Monori SE játékosa.

sass_viktoria_1.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Szőlő. | Kedvenc tantárgyam | Nem igazán szerettem iskolába járni, úgyhogy nem volt kedvenc tantárgyam, de amit szerettem, azok a testnevelés és a földrajzórák voltak. (nevet) | Emlékezetes csínytevésem | Egy nagyon emlékezetes csínytevésem van, ha ez annak számít: amikor gimiben „hintáztam” a székkel és elveszítettem az egyensúlyom, amitől dobtam egy hátast, majd a padtársam, aki az egyik legjobb barátnőm volt, elkezdett sikítozva nevetni, ezért mivel ő is „hintázott” a székkel, a kezemmel kibillentettem az egyensúlyából és ő is elesett. (nevet) | Első futballélményem | Erre a kérdésre azt az élményemet mondanám el, amikor általános iskolában az iskolai bajnokságban kivételeztek velem és egyedüli lányként részt vehettem az osztályom focicsapatában. (mosolyog) 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Nem vagyok haragtartó. | Legrosszabb szokásom | Háát… Ha ezt kicsit a focira lehet fordítani, akkor talán az, hogy néha belemerülök a cselekbe ahelyett, hogy a tanított játékokkal fejeznénk be az adott támadást. (nevet) | Étel, amit imádok | Egyértelműen a rántott hús, bármilyen körettel. | Film, amit többször láttam | Meg sem tudom számolni, hányszor néztem meg a Női szerveket… Óriási film! | Zene, amit általában hallgatok | Mindenféle zenét hallgatok, nem tudok kiemelni sem műfajt, sem előadót. | Hobbim | A focin kívül nincs más, amit a szabadidőmben csinálok. 

sass_viktoria_2.jpgPÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Sajnos nem tudok kiemelni egy adott mérkőzést. Rengeteg van, amit a legjobbak közé sorolnék. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Minden találatomra szívesen emlékszem, nem tudok kiemelni egyet sem. | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs mérkőzés előtti rituálém. Talán az edzőm ösztönző beszéde az öltözőben, ami fejben összerak. (mosolyog) | Sérülés, amit elfelejtenék | Lekopogom, nem volt még komolyabb sérülésem! | Barát a futballban | Van egy pár csapat, ahol játszanak nagyon jó barátaim, de a legjobb baráti köröm nagy részével egy csapatban játszom, sőt nem tudnék olyan társat mondani, akivel ne tudnék bármit megbeszélni, de akit ennél a kérdésnél kiemelnék, az az edzőm, Fehér Tamás, aki egyben a barátom is, és akire bármikor számíthatok! | Az öltözőben mellettem ül | Teleki Borbála és Cseszlai Emese ülnek mellettem, amióta Monoron játszok – ennek már négy éve. | Cél a mostani szezonban | A cél szerintem minden csapatnál ugyanaz: a legjobbnak lenni és megnyerni a bajnokságot. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Ami eddig még nem sikerült, az a bajnoki cím a csapatommal, de remélem, lesz lehetőségünk egyszer aranyérmet ünnepelni!

monor_csapat_foto_monor_labdarugas_facebook.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4017861317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása