PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Kófiás Áron (Gerjeni SK)

„Nem vagyok izgulós, minden helyzetben meg tudom őrizni a nyugodtságom”

2022. április 28. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Kófiás Áron, az NB III, Közép-csoportjába besorolt, a 33. forduló után 18 ponttal a tabella 20. helyén álló Gerjeni SK játékosa. 

kofias_aron.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Pöttyös labda. | Kedvenc tantárgyam | Ha mindenképpen kellene mondanom egyet, akkor az a tesi lenne. | Emlékezetes csínytevésem | Nem voltam valami rossz gyerek. | Első futballélményem | A 2010-es világbajnokság. Azt hiszem, ezt nézve szerettem bele a fociba. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Nem vagyok izgulós, minden helyzetben meg tudom őrizni a nyugodtságom. | Legrosszabb szokásom | Nagyon türelmetlen tudok lenni. | Étel, amit imádok | Halászlé. | Film, amit többször láttam | A Nagyfiúk filmeket nem lehet megunni. | Zene, amit általában hallgatok | Nincsen egy konkrét műfaj, amit kedvelek. | Hobbim | Videojátékozás, biciklizés. 

kofias_aron_felsosor_b5.jpg

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Ha nem is a legjobb, de a legemlékezetesebb, amikor a Bayern München korosztályos csapata ellen játszhattam. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Az első NB III-as gólom. (2021. augusztus 11-én, az NB III, Közép-csoport 2. fordulójában a Dabas-Gyón otthonában úgy végzett 1–1-re, hogy a találkozó 23. percében Kófiás Áron szerezte meg a vezetést a Gergeni SK-nak, a házigazda részéről Peres Csaba az 56. minutumban egalizált – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs. | Sérülés, amit elfelejtenék | Bokaszalag-szakadás. | Barát a futballban | Sok embert ismertem meg a focinak köszönhetően, de ha egyet kéne mondanom, akkor Nguyen Viet Thinh lenne. | Az öltözőben mellettem ül | Héhn Ferenc. | Cél a mostani szezonban | A bennmaradás kiharcolása. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Elég sok ilyen van, de még a pályafutásom elején járok.

kofiasaron_balrol_a_masodik.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9617819331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása