PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Bata Kristóf (Hódmezővásárhely)

„Kezet foghattam Ronaldinhóval, Didával, Kakával, Patóval, Inzaghival, ez a legnagyobb élményem!”

2022. április 16. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Bata Kristóf, az NB III, Közép-csoportjában szereplő, a 31. forduló előtt 44 ponttal a tabella 11. helyén álló Hódmezővásárhelyi FC korábbi NB II-es játékosa.

batakristof_hfc.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Szilva. | Kedvenc tantárgyam | Ez egyértelmű, testnevelés, és amúgy a történelmet is szerettem. | Emlékezetes csínytevésem | Talán amikor elbújtunk a tanár elől és nem tudta, hol az egész osztály – nem is tartott órát. | Első futballélményem | Tizenkét éves voltam, amikor Pesten az AC Milan tartott egy edzőtábort fiatal gyerekeknek, akik közül csak hármat, akik szerintük megérdemelték, a végén megjutalmazták azzal, hogy kimehettek az AC Milanhoz egy próbajáték erejéig. Bemehettünk a San Siro gyepére és az akkori játékosok öltözőjébe, akikkel találkozhattunk is! Kezet foghattam Ronaldinhóval, Didával, Kakával, Patóval, Inzaghival, ez a legnagyobb élményem! 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Karakter vagyok a pályán belül és kívül is – szerintem. | Legrosszabb szokásom | Megelégszem magammal és nem akarok több lenni. | Étel, amit imádok | Sült oldalas krumplipürével – imádom. | Film, amit többször láttam | A nap könnyei. | Zene, amit általában hallgatok | Mindent meghallgatok, de ha mondanom kéne, amit gyakran hallgatok, az talán Fetty Waptól a My way. | Hobbim | Szeretek a csapattársaimmal lenni, kávézgatni, kicsit úgymond hesszelni, beszélgetni. Kimondott hobbim nincs. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | A Honvéd II. ellen futballoztunk, 4–1-re nyertünk, egy gólt szereztem és három gólpasszt is tudtam adni. Felszabadultan játszottam, mert már feljutottunk az NB II-be. (2019. június 2-án az NB III, Közép-csoport utolsó, 30. fordulójában a hazai pályán fellépő Szeged-Grosics Akadémia már a szünetben is 1–0-ra vezetett, és bár a folytatásban a Budapest Honvéd II. csakhamar egyenlített, Bata Kristóf a 67. percben bevette az akkoriban még a kispestiek kapuját védő Tomori Zoltán hálóját és 2–1-re módosította az állást – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Ebben a szezonban rúgtam egy nagyon szép gólt a Cegléd elleni mérkőzésen, amit meg is nyertünk. Kontrából elindultam, meg tudtam verni két-három védőt és elgurítottam a kapus mellett. (2021. augusztus 1-jén, az NB III, Közép-csoport 1. fordulójában a Zsengellér Gyula Sporttelepen 2–0-s félidei vezetése után aratott 2–1-es diadalt a HFC úgy, hogy Bata Kristóf szerezte a vendégcsapat első találatát, a 14. percben vette be Mikler Dániel hálóját – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Kimondott nincs. Annyi, hogy meccs előtt végig szoktam nézni a galériám, amiben nagyon sok olyan emlék, barát és élmény van, amit a futballnak köszönhetek. | Sérülés, amit elfelejtenék | Lekopogom, komolyabb sérülésem nem volt. | Barát a futballban | Nagy József, a BVSC-Zugló játékosa. Mondjuk lehet, hogy ő nem így gondolja, de igyekszem. (nevet) | Az öltözőben mellettem ül | Orosz Márk, ő is nagyon jó barátom! | Cél a mostani szezonban | Minél több gólt tudjak szerezni és jobb pozícióban lenni a csapattal. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Magasabb osztályban való játék.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5117809683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása