PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Kapacina Kevin (Sényő)

A középmezőny elején végezne csapatával a labdarúgó, aki a hátralévő tíz fordulóban még hét-nyolc gólt szeretne szerezni

2022. április 06. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Kapacina Kevin, az NB III, Keleti csoportjában szereplő, a 28. forduló után 42 ponttal a tabella 7. helyén álló Sényő-Carnifex FC játékosa.

kapacina_kevin_senyo.pngKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Focilabda. | Kedvenc tantárgyam | Matematika. | Emlékezetes csínytevésem | Öt-hatéves lehettem, amikor a bátyámnak (Kapacina Valérról, szintén a Sényő-Carnifex FC játékosáról van szó – a szerző) valami focitorna volt a sényői pályán és a nagymamám pedig ott főzött nekik, úgyhogy kikért az óvodából, hogy kísérjem haza a bátyámat a focicipőjéért, mert otthon hagyta. De mivel nekik volt egy dobermanjuk, a bátyám enyhén szólva félt tőle, így én lettem megkérve, hogy fogjam meg a kutyát addig, amíg ő bemegy érte. Hozzáteszem, körülbelül akkora volt, mint én. Haza is kísértem, megfogtam a kutyát, de ahogy belépett a bátyám a kapun, elengedtem a dobermant. A tesóm menekülőre vette, ezt az állat pedig játéknak gondolta, úgyhogy utánaszaladt és leteperte. Eléggé meglettem érte dorgálva, de szerencsére semmi baj nem történt egy kis síráson kívül. Én csak jót akartam, hogy lássa, nem bánt az a kutya. | Első futballélményem | Négy-ötéves koromból ovifoci. Megmaradt bennem a zöld-fehér csíkos mez, mi voltunk a „kis Fradi”.

kapacina_kevin.jpg(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Ambiciózus. | Legrosszabb szokásom | Káromkodás meccs közben, ha valami nem úgy sikerül. | Étel, amit imádok | Oldalas, burgonyapüré, ecetes uborkasaláta kombó. | Film, amit többször láttam | Made in Hungária – háromszor moziban. | Zene, amit általában hallgatok | Pop. | Hobbim | Póker. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Egyet nem tudnék kiemelni, sok van. (nevet) | Gólom, amire szívesen emlékszem | 2016-ban Budaörs–Balmaz Kamilla 0–1, a 87. percben győztes találat. | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs egyedi rituálém, próbálok a pihenésre odafigyelni, sok folyadékot inni és négy órával a meccs előtt eszem. | Sérülés, amit elfelejtenék | Térdsérülés, három műtétem volt egymást követően ugyanazzal a problémával, ami közel két év kihagyással párosult. | Barát a futballban | Márton András. | Az öltözőben mellettem ül | Fenyőfalvi Dávid. | Cél a mostani szezonban | Csapatszinten a középmezőny elején végezni, egyénileg a hátralévő tíz meccsen hét-nyolc gólt szerezni. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | NB I-es szereplés.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9917799249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása