PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Kiss Bence (Csesztreg)

„Mint minden fiatal játékosnak, nekem is van titkon olyan célom, hogy kipróbálhassam magam legalább egy osztállyal feljebb”

2022. március 31. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Kiss Bencének, aki a Zala megyei I. osztályban a 17. forduló után 39 ponttal a tabella 2. helyén állomásozó FEMAT Csesztreg SE kapusa.

kiss_bence.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Őszintén megvallva az óvodában kezdődött minden. Eleinte nem szerettem a kapuban állni, majd egyszer az egyik edző beállított és igazából ott ragadtam, de ezután szerettem meg igazán a kapus posztot. Minden egyes védés örömet okozott és okoz a mai napig. • Amit szeretnék elérni öt éven belül: Mint szerintem minden fiatal játékosnak, nekem is van titkon olyan célom, hogy kipróbálhassam magam legalább egy osztállyal feljebb. Próbálok is tenni ezért, illetve, hogy a jelenlegi, szeretett csapatomban minél jobb legyek, és igyekszem minden mérkőzésen 110%-os formát hozni. • Babonám: Az én babonám annyi, hogy minden mérkőzés előtt, amikor a bíró belefúj a sípjába, azzal egy időben az alapvonalon állva megcsináljak két gyakorlatot, de fontos, hogy ne csináljam meg a sípszóig vagy a sípszó után. Egy időben kell történnie! 

KEDVENC……magyar csapatom: ZTE FC. • …külföldi csapatom: Arsenal. • …magyar mezőnyjátékosom: Sallai Roland. • …külföldi mezőnyjátékosom: Olivier Giroud. • …magyar kapusom: Gulácsi Péter. • …külföldi kapusom: Jan Oblak. 

LEG……nagyobb futballélményem: U13-as korosztályban, amikor a Lenti TE csapatában az NB II-ben játszhattam, nagy élmény volt sok nagyváros csapata ellen védeni. • …szebb gól, amit valaha láttam: Olivier Giroud 2017-es, Puskás-díjas skorpiórúgása a Crystal Palace ellen. Az leutánozhatatlan. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Számomra a legnagyobb élmény egyértelműen az, hogy már 15 éves koromban nevelőegyesületem, a megyei I. osztályú Csesztreg velem számolt hosszú távon a kapuban, bár csak 16 esztendősen mutatkozhattam be a szabályok miatt egy Zalaszentgrót ellen megnyert bajnokin. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Sajnos az egyik bajnoki előtti este a barátokkal buliztunk és ez rányomta a bélyegét a másnapi bajnokira, amin sajnos nem voltam ott fejben és „potyagólt” kaptam, amivel egyenlített az ellenfél, ezáltal csak egy pontot szerzett a csapatunk. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Talán Marian Slukát tudnám megnevezni, aki a Csács-Nemesapáti csapatában lépett ellenünk pályára. Sluka előtte a ZTE, a Haladás és a Pápa labdarúgója is volt. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Szerintem az, hogy sokat beszélek és próbálom irányítani, bíztatni a csapattársaimat. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: – • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Sok esetben keresem a társaságot, szeretek a barátok, illetve a párom társaságában lenni és nevetni. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Ha éppen nincs edzés vagy tervezett program, akkor nagyon szeretek lustálkodni. Valamint a dolgok többségében türelmetlen vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2217793653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása