PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Janky Barnabás (Gárdony-Agárdi Gyógyfürdő)

Pályafutását még mezőnyjátékosként kezdte a cerberus

2022. március 15. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Janky Barnabásnak, aki az NB III, Nyugati csoportjában szereplő, a 25. forduló után 10 ponttal a 20. helyen álló Gárdony-Agárdi Gyógyfürdő kapusa.

janky_barnabas.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Mezőnyjátékosként kezdtem, de az egyik edzésen nem volt kapus, így beálltam… A következő edzésre már kapuskesztyűben mentem. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: NB-s osztályban játszani, meghatározó tagja lenni egy csapatnak. • Babonám: Sajnos van… Az öltözőben a jobb zoknimat a jobb cipőmbe, a bal zoknimat a bal cipőmbe rakom bele mindig, mielőtt pályára lépek, de ez csak babona… Úgy gondolom, hogy a kemény és kitartó munka a siker kulcsa. 

KEDVENC……magyar csapatom: Kispest! • …külföldi csapatom: FC Barcelona. • …magyar mezőnyjátékosom: – • …külföldi mezőnyjátékosom: Messi, kiskoromban fogott meg a játéka. • …magyar kapusom: Király Gábor, kedveltem a stílusát, a mentalitását, és a trükkjeit, amiket a meccseken néha elhintett… • …külföldi kapusom: Marc-André ter Stegen számomra örök példakép marad. 

LEG……nagyobb futballélményem: Nagyon sok szép élményem van a pályán és a pályán kívül is, de számomra az, amikor az első profi szerződésemet írtam alá és szerződésem lett életem első kapuskesztyű szponzorával. • …szebb gól, amit valaha láttam: Nem tudok egyet kiemelni. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: NB II-es labdarúgó lehettem. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Kapus vagyok, így mondhatni, minden gól hibának számít… • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem:Szoboszlai Dominik, Elek Ákos. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Bízatom, és támogatom játék közben a csapatot, végig koncentráltan játszom. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Ha igazságtalan döntés születik, gyakran reklamálok. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Figyelmes, segítőkész vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Ha valami nem tetszik, az látszik az arcomon...

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3117781046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása