PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Faddi Dávid (Kiskunhalas)

„Nincsenek hatalmas terveim, csak annyi, hogy egy jó »megye-egyes« csapatban védjek”

2022. március 14. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Faddi Dávidnak, aki a Bács-Kiskun megyei I. osztályban szereplő, a 15. forduló után 10 ponttal a 12. helyen állomásozó Kiskunhalasi FC kapusa.

faddi_david.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Öt-hatéves koromban egy meccsen – ahol kiskapu volt, nem volt kapus – a kapu előtt guggoltam és szedtem a füvet. Óriási szerencsémre eltalált a labda. Onnantól biztos volt, hogy a kapuban van a helyem. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Nincsenek hatalmas terveim, csak annyi, hogy egy jó „megye-egyes” csapatban védjek. • Babonám: Meccs előtt és után keresztet vetek. 

KEDVENC……magyar csapatom: Az FTC volt kiskoromban, mostanában nem követem. • …külföldi csapatom: Everton. • …magyar mezőnyjátékosom: Bolla Bendegúz. • …külföldi mezőnyjátékosom: Kylian Mbappé. • …magyar kapusom: Uram János. • …külföldi kapusom: Yann Sommer. 

LEG……nagyobb futballélményem: Jordan Pickfordot, az Everton kapusát látni élőben védeni. • …szebb gól, amit valaha láttam: Talán Ibrahimovic ollózása az angolok ellen. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Utánpótlás koromban bekerültem a megyei válogatottba. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Az ország talán legnívósabb iskolai kupáján, a Rákóczi Kupán a döntő negyedik másodpercében a középkezdésből hazagurított labda elment a lábam alatt és gól. Több száz néző volt jelen. Azóta is emészt. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Zsóri Dániel. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Nem félek semmilyen lövésbe belevetődni. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Utálok a szögletekre kijönni. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Nagyon jólelkű srácnak tartom magam. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Nagyon türelmetlen vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8417779756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása