PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Csobán Dominik (Mohács)

A cerberus azt tartja a legnagyobb élményének, hogy az MTE 1888 bajnokcsapatához tartozhat, amelyben a legjobb barátaival futballozhat

2022. március 07. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Csobán Dominiknak, aki az NB III, Közép-csoportjában szereplő, a 24. forduló után 11 ponttal a 20. helyen álló B Build Mohács kapusa.

275085049_4398800806888157_7271390933983902633_n.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Ezen a poszton kellett a legkevesebbet futni. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Stabilan az NB III-ban maradni. • Babonám: Nincs. 

KEDVENC……magyar csapatom: A Ferencváros és a Paks. • …külföldi csapatom: Arsenal. • …magyar mezőnyjátékosom: Péter József. • …külföldi mezőnyjátékosom: Santi Cazorla. • …magyar kapusom: Farkas Máté és Mester Tamás. • …külföldi kapusom: Kasper Schmeichel. 

LEG……nagyobb futballélményem: Az, hogy a Mohácsi TE 1888 bajnokcsapatához tartozom, ahol a legjobb barátaimmal játszhatok. • …szebb gól, amit valaha láttam: Hetényi Márk óriási bombája, sajnos nem adták meg, nagy tévedés volt a sporttárstól. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: A nagy fölénnyel megnyert megyei I. osztály. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Ausztriában játszottam, és hosszan akartam indítani, sajnos nagy erővel fejbe rúgtam a csatárt, akiről bepattant a kapumba a labda, őt meg ápolni kellett. Nagyon kellemetlen volt. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Péter József – szerencsére csapattársak voltunk, de edzésen játszottam ellene. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Higgadtság. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Erről az edzőmet kellene megkérdezni. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Azt mondják, nagyon jószívű vagyok, néha túlzottan is. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Trehány vagyok – a barátnőm segített ebben a kérdésben.

mohacs_csapatfoto.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5317775008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása