PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Pintér László (Tárnok)

Nyugodtnak és koncentráltnak tartja magát a Pest megyeiek cerberusa, aki elismeri, a pályán keveset kommunikál a csapattársaival

2022. február 11. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Pintér Lászlónak, aki a Pest megyei III. osztály, Nyugati csoportjában 25 ponttal a tabella 4. pozíciójában telelő Tárnok KSK kapusa.

pinter_laszlo.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Hét-nyolcéves voltam, amikor egy Bozsik-tornán nem volt kapusunk. Én álltam be a kapuba és ott ragadtam. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Bajnoki cím. • Babonám: Nincs. 

KEDVENC……magyar csapatom: Fehérvár. • …külföldi csapatom: Newcastle United. • …magyar mezőnyjátékosom: Szalai Ádám. • …külföldi mezőnyjátékosom: Luka Modric. • …magyar kapusom: Gulácsi Péter. • …külföldi kapusom: Manuel Neuer. 

LEG……nagyobb futballélményem: Az első felnőtt bajnokim. • …szebb gól, amit valaha láttam: Nincs konkrét. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: U17 NB II, bronzérem. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Volt egy pár, nehéz választani. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Kenesei Krisztián. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Nyugodt és koncentrált. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Kevés kommunikáció. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Alázatos. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Nincsen.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4117418336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása