PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Szegleti Gergely (Tatabánya)

„Szeretnénk minél több meccset megnyerni és kiszolgálni a szurkolókat”

2022. február 09. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Szegleti Gergely, aki az NB III, Nyugati csoportjában 29 ponttal a tabella 8. helyén telelő Tatabányai SC játékosa.

szegletigergely.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Ház. | Kedvenc tantárgyam | Irodalom, matematika – bár erről a középiskolai matektanárom biztosan mást mondana. (nevet) | Emlékezetes csínytevésem | Bár már nem voltunk gyerekek, egyszer a srácokkal betemettük a pályákról levágott fűvel az egyik csapattársunk autóját. | Első futballélményem | Valószínűleg nem az első, de mégis hatalmas hatást gyakorolt rám. Ez pedig a 2002-es ZTE-FTC 1–1-re végződő mérkőzés, amivel a Zete bajnok lett. Óriási volt a hangulat az egész városban, a meccset pedig édesapámmal élőben néztük meg.

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Jószívű, barátságos embernek tartom magam, aki könnyen megtalálja a közös hangot másokkal. | Legrosszabb szokásom | „Imádok” halogatni, de ezen már igyekszem változtatni. | Étel, amit imádok | Édesanyám túrógombóca és a nagymamám meggymártása számomra verhetetlen. | Film, amit többször láttam | Kedvelem a filmeket, de talán amit a legtöbbször láttam, az a Tűzszekerek című film. Egyszerűen bármikor meg tudnám nézni. | Zene, amit általában hallgatok | Szeretek zenét hallgatni és sok dalt kedvelek, legyen az magyar vagy külföldi. Az öltözőben Katona Karcsi a zenefelelősünk és az ízlésünk is hasonló. | Hobbim | Imádok horgászni. Itt, Tatabányán Krupánszki Bazsi csapattársammal rengeteget járunk ki a tópartra, mikor otthon vagyok, akkor pedig Ekker Milán volt kanizsai csapattársammal teszem ugyanezt.

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Talán a tavaly tavaszi Nagykanizsa–BKV meccset mondanám, amelyen 3–1-re nyertünk. Mindhárom gólpasszunkat én adtam. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Két gól is van, ami közel áll a szívemhez, mindkettőt 2018 tavaszán szereztem. Az egyik a Csorna elleni távoli, a másik pedig a Pápa elleni szólógólom. (Az említett találatok lentebb, ebben a sorrendben megtekinthetők 0:37-től, illetve 1:31:27-től – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Nem vagyok különösebben babonás, meccs előtt szeretem magamban végigpörgetni az egyes előfordulható szituációkat. | Sérülés, amit elfelejtenék | Nem vagyok egy sérülékeny típus, viszont pár éve elszakadt a meniscusom, amit meg kellett műteni. | Barát a futballban | A foci révén rengeteg remek embert, barátot ismerhettem meg, akikkel igyekszem tartani a kapcsolatot. Akit viszont ki szeretnék emelni, az az édesapám. Ő mindig támogatott, bármi is történt az életemben. | Az öltözőben mellettem ül | A jobb oldalamon kapusunk, Balla Olivér ül, balra pedig Kovács Dávid Szaniszló – ha éppen nem a szalonjában hajat vág. (nevet) | Cél a mostani szezonban | Szeretnénk minél több meccset megnyerni és kiszolgálni a szurkolókat. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Bajnokin még sosem szereztem három gólt, ezt is egyszer szeretném kipipálni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4417349510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása