PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Gavlik Ferenc (Kunfehértó)

A Bács-Kiskun megyeiek civilként olykor hangos cerberusa szereti a hosszú labdákat, ám állítása szerint a beadásokkal néha meggyűlik a baja

2022. január 24. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Gavlik Ferencnek, aki a Bács-Kiskun megyei III. osztály, Déli csoportjában szereplő, 36 ponttal az 1. helyen telelő Kunfehértó KSE kapusa.

gavlik_ferenc.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Igazából mások látták meg, hogy van bennem valami és így választottam ezt a posztot. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Hat éve foglalkozom gyerekekkel és igazából az a célom, hogy minél több gyerekkel tudjak dolgozni. • Babonám: Sok van. (nevet) Például mindig a jobb cipőt és a jobb kesztyűt húzom fel először, de ezt még sorolhatnám. 

KEDVENC……magyar csapatom: Nincs! Vagyis Mélykút – ahol élek – és Kunfehértó – ahol aktívan védek. • …külföldi csapatom: Manchester United. • …magyar mezőnyjátékosom: Böde Dániel. • …külföldi mezőnyjátékosom: Juan Mata. • …magyar kapusom: Dibusz Dénes. • …külföldi kapusom: David De Gea. 

LEG……nagyobb futballélményem: Talán Messi első meccse Magyarországon, amit élőben láttam! • …szebb gól, amit valaha láttam: Dejan Stankovic szerezte a Schalke ellen. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Sok van, de talán tavaly Pesten az öregfiúk nagypályás bajnokság megnyerése és a feljutás. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Hazagurított labda elment a lábam alatt. (nevet)…jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Fradi-öregfiúkból bárki. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: A hosszú labdákat le tudom lesni. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Beadások. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Barátságos vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Néha kicsit hangosabb vagyok. (nevet)

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5516823372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása