PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Béres Mihály Sebestyén (Nagykozár)

Idén a bajnoki cím, illetve valamivel hosszabb távon a futball öröme a célja a Baranya megyei sportembernek, akiből azért lett cerberus, mert ezen a poszton volt üresedés

2022. január 22. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Béres Mihály Sebestyénnek, aki a Baranya megyei II. osztályban szereplő, 37 ponttal a 2. helyen telelő Nagykozár KSE kapusa.

beresmihaly.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: A kapus általában hiányposzt az amatőr labdarúgásban. Viszonylag későn kezdtem el a versenyszerű futballt, ezen a poszton volt üresedés és én mindenképp szerettem volna egy csapat hasznos tagja lenni – így kerültem a kapuba. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Rövid távú célom, hogy a csapatommal idén megnyerjük a bajnokságot, erre abszolút reális esélyünk van, de még sok teendő áll előttünk. Munka mellett már nem egyszerű versenyszerűen sportolni, szeretném ezt addig csinálni, amíg örömet találok benne. • Babonám: Minden mérkőzés előtt és után keresztet vetek, valamint egy bizonyos sportital elfogyasztása mérkőzés előtt – eddig bevált. (mosolyog) 

KEDVENC……magyar csapatom: Kozármisleny FC. • …külföldi csapatom: Juventus FC. • …magyar mezőnyjátékosom: Schäfer András. • …külföldi mezőnyjátékosom: Sebastian Giovinco. • …magyar kapusom: Dibusz Dénes. • …külföldi kapusom: Gianluigi Buffon. 

LEG……nagyobb futballélményem: Részt vettünk a Gothia Cup nevű rendezvényen, Svédországban. • …szebb gól, amit valaha láttam: Megye-egyes meccsen egy csapattársam lövése. Épp sérülésből lábadoztam, ezért a lelátóról néztem a mérkőzést. 91. perc, 1–0-s hátrányban a csapatunk – a szöglet utáni kipattanót 25 méterről, habozás nélkül a léc alá visszabombázott a csapattársam. Ritkán látni ekkora lövést ezen a szinten.  • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Megyei I. osztály, második helyezés. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: U15-ben egyszer a tizenhatoson kívül fogtam meg a labdát, elnéztem a vonalat. Ki is állítottak, a csapat is kikapott. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Fiola Attila. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Higgadtság, koncentráció. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Néha nem a legmegfelelőbb stílusban kommunikálok a pályán. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Segítőkészség. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Türelmetlenség.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8116821580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása