PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Sándor Norbert (Vecsési FC)

„Mindig is szerettem volna címeres mezben focizni, úgyhogy lehet, veszek is egyet és kipróbálom”

2021. december 20. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Sándor Norbert, a Pest megyei I. osztályban 20 ponttal a kilencedik helyen telelő, bajnoki címvédő Vecsési FC labdarúgója.

sandor_norbert.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Perec. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés, matek. | Emlékezetes csínytevésem | Valamiért mindig megúsztam, ha valami rosszat csináltam, de az általános iskolában megdobtam hógolyóval egy haladó autót, amelynek a tulaja be is jött az iskolába, amiért kaptam egy rovást vagy figyelmeztetést az igazgatótól. | Első futballélményem | Amikor a Kispest visszajutott az NB I-be. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Könnyen szót értek az emberekkel. | Legrosszabb szokásom | Lustaság, halogatás. | Étel, amit imádok | Mindenféle tésztát. | Film, amit többször láttam | Másnaposok. | Zene, amit általában hallgatok | Minden, ami magyar, lehet retró vagy újabb is. Ha egy előadót kellene megnevezni, akkor L.L. Junior. | Hobbim | Szeretek kártyázni, na meg a foci inkább az már, mint hivatás. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Utánpótlásban volt, már nem tudom ki ellen, de életem első és szerintem utolsó mesterhármasát szereztem. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Sok gólt nem szereztem, mert mindig is védekező játékos voltam, de régen utánpótlásban szereztem egy gólt az utolsó percben a Fradi ellen, amivel pontot mentettünk. | Mérkőzés előtti rituálém | Nem szoktam betenni váltó alsónadrágot meccs utánra. De természetesen nem veszem vissza, amiben játszottam. | Sérülés, amit elfelejtenék | Iskolás koromban, tesiórán nekifutottam egy oszlopnak. A térdem nagyon fájt, pár hetet ki kellett hagynom, de szerencsére ennél komolyabb nem történt velem. | Barát a futballban | Novák Alexisz. | Az öltözőben mellettem ül | Nádasi Kornél. | Cél a mostani szezonban | Dobogós helyre kerülni a szezon végére. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Mindig is szerettem volna címeres mezben focizni, úgyhogy lehet, veszek is egyet és kipróbálom.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2116787662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása