PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Takács László (Kamut)

Minden az iskolában kezdődött, de a kapufák mérkőzés előtti érintése a mai napig megmaradt a Békés megyei harmadik vonalban szereplő társulat cerberusának

2021. december 18. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Takács Lászlónak, aki a Békés megyei III. osztályban a negyedik helyen telelő Kamuti SK kapusa.

takacs_laszlo.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Egyszer az iskolában beálltam a kapuba és ott ragadtam. • Amit szeretnék elérni öt éven belül: Már nagyon semmit harminchat évesen. • Babonám: Mérkőzés előtt megérintem a kapufákat. 

KEDVENC……magyar csapatom: Ferencváros. • …külföldi csapatom: Manchester United. • …magyar mezőnyjátékosom: Gera Zoltán. • …külföldi mezőnyjátékosom: Toni Kroos. • …magyar kapusom: Hajdu Attila. • …külföldi kapusom: Iker Casillas. 

LEG……nagyobb futballélményem: Volt néhány olyan élményem, amelyek jó emlékek maradnak, például a „megye-háromban” négyszáz néző előtt játszani.…szebb gól, amit valaha láttam: Sok szép gólt láttam, nem tudok kiemelni. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: „Megye-kettőben” harmadik hely. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Volt egy pár, mint minden kapusnak. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Akadt néhány NB I-et megjárt játékos, akikkel együtt fociztam és ellenük is. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Csapatjátékos vagyok, tudok hátulról a társaimnak kiegyensúlyozott nyugalmat biztosítani. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: A mérkőzés hevében volt rá példa, hogy nekem is elgurult a gyógyszer, de ez mára már nagyon ritka. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: A magánéletben nyugodt ember vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Ha valamit csinálók és nem sikerül elsőre, akkor azért tudok bosszankodni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr716786988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása