PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Lorentz Márton (Paksi FC)

Az atomvárosiak védője az első edzésére még sírva ment, utána viszont már nem érdekelte semmi más a futballon kívül

2021. december 18. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Lorentz Márton, az NB I-ben szereplő Paksi FC korábbi utánpótlás-válogatott labdarúgója.

lorentz_marton.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Hajó. | Kedvenc tantárgyam | Angol, matek. | Emlékezetes csínytevésem | Az autókról lelopkodtuk a szelepsapkákat. | Első futballélményem | Emlékszem, az első edzésre sírva mentem, hogy én nem akarok focizni, de annyira megtetszett egyből, hogy utána már mást sem akartam csinálni. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Senkivel szemben nem vagyok lekezelő. | Legrosszabb szokásom | Sokszor nem tudom komolyan venni a dolgokat. | Étel, amit imádok | Sztrapacska, carbonara. | Film, amit többször láttam | Csillagok között. | Zene, amit általában hallgatok | Hangulatomtól függ, a rocktól az EDM-ig mindent szoktam hallgatni. | Hobbim | Pecázás, fifázás. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Volt sok jó és sok rossz is, de mivel egy gólom van az első osztályban (ami megtekinthető  a lenti videóban 1:43-tól – a szerző), így azt a meccset mondanám: Puskás Akadémia–Dunaújváros 3–2. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Ifiben gólt fejeltem a Real Madrid ellen Puskás-Suzuki-kupán. | Mérkőzés előtti rituálém | Reggel a barátnőm készíti a „bajnoki reggelimet”, ami általában zabkása, utána sétálok egyet, és meccs előtt még le szoktam dőlni egy kicsit pihenni is. | Sérülés, amit elfelejtenék | Egy utánpótlás-válogatott meccsen rosszul léptem és elszakadt a bokaszalagom, ami miatt ki kellett hagynom az Európa-bajnokságot. | Barát a futballban | Szerencsére sok barátság köttetett a foci által, nem is szeretnék senkit kiemelni, mert biztos lenne, aki megsértődne, hogy nem említettem. | Az öltözőben mellettem ül | Sajbán Máté és Pethő Bence. | Cél a mostani szezonban | Stabil helyet szerezni magamnak a kezdőcsapatban. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Eddig nem sikerült hosszabb időn keresztül olyan teljesítményt nyújtanom az első osztályban, amilyet elvárok magamtól, miközben tudom, hogy bennem van.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8216786990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása