PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Kalóz Ádám (Tiszafüred)

A meccsek után ritkán elégedett önmaga teljesítményével az NB III-as alakulat futballistája, ám amire hivatott volt, azt véleménye szerint elérte

2021. december 14. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Kalóz Ádám, az NB III, Keleti csoportjában szereplő és 20 ponttal a 16. helyen telelő Tiszafüredi VSE labdarúgója.

kaloz_adam.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Vonat. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés, mi más? | Emlékezetes csínytevésem | Hét-nyolcévesen átmentem a szomszédba és lefújtam fehér festékkel a zöldségeket. | Első futballélményem | Ovis koromban az első gyerekedzésem. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | A humorom. | Legrosszabb szokásom | Komolytalanság. | Étel, amit imádok | Minden, ami hús. | Film, amit többször láttam | Harry Potter, Gyűrűk ura – ezerszer. | Zene, amit általában hallgatok | Igazából mindent hallgatok. | Hobbim | Nem igazán van. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Nem tudnék egy mérkőzést kiemelni, ritkán vagyok elégedett. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Még egy utánpótlásmeccsen a DVTK-nak lőtt szabadrúgásom. | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs semmilyen rituálém. | Sérülés, amit elfelejtenék | Részleges bokaszalag-szakadás. | Barát a futballban | Barzsó Attila. | Az öltözőben mellettem ül | Mácsai László. | Cél a mostani szezonban | Az első tízben zárni a szezont. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Amire hivatott voltam, szerintem azt elértem, elégedett vagyok ezzel.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8616782974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása