PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Dudás Mihály (Piramis Pestszentlőrinc SE)

A jelenlegi szezontól a „blasz-négyben” nem csupán védő, de játékos-edzőként is tevékenykedő cerberus szívesen emlékszik vissza a Mezőkövesd elleni kupameccsre

2021. december 10. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Dudás Mihálynak, aki a Budapest-bajnokság IV. osztály 2. csoportjában a 14. helyen telelő Piramis Pestszentlőrinc SE játékos-edzőként is tevékenykedő kapusa.

dudas_mihaly.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Gyermekkoromban egyszer nekem kellett beállni a kapuba a grundon, ott fedeztem fel, mennyire élvezem ezt a posztot. De Igazából 2006-ig mezőnyben játszottam. Aztán jött egy bajnoki, ahol „kényszerből” beálltam a kapuba, aztán ott ragadtam. • Amit szeretnék elérni öt éven belül: Ebben a szezonban lettem játékos-edző, így elsősorban egy remek csapatot szeretnék építeni a Piramisból, ez a terv a következő öt évre. • Babonám: A mérkőzés előtti köszöntésnél mindig a sor végére állok. 

KEDVENC……magyar csapatom: Nincs. • …külföldi csapatom: AC Milan. • …magyar mezőnyjátékosom: Gera Zoltán. • …külföldi mezőnyjátékosom: Gennaro Gattuso. • …magyar kapusom: Király Gábor. • …külföldi kapusom: Angelo Peruzzi, Dida. 

LEG……nagyobb futballélményem: Rengeteg fantasztikus élményben volt részem a futballpályán a huszonhat év alatt, de talán egy Magyar Kupa-mérkőzést emelnék ki, a Mezőkövesd ellenit 2009-ből. • …szebb gól, amit valaha láttam: Roberto Carlos felejthetetlen gólja a franciák ellen. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Ez egy elég nehéz kérdés, kinek mi számít sikernek? De talán egy régi-régi szezont ragadnék ki. Még ifista korúként megye-kettőt nyertünk veretlenül. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Számtalan volt, de nem szívesen emlékszem rájuk. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Vitelki Zoltán, Rostás Sándor. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Egy igazi fanatikus vagyok, mindig, minden körülmények között próbálom a legjobbat nyújtani – akár sérülten, akár egészségesen. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Elég lobbanékony vagyok. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Közvetlen, jó kedélyű vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Sportemberhez nem méltóan dohányzom.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9516779606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása