PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Belányi Balázs (Dorog)

Családban marad, avagy édesapja, a Bányász legendája, Belányi István miatt választotta ugyanazt a posztot a fiatal cerberus

2021. december 06. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Belányi Balázsnak, aki az NB II-ben szereplő Dorogi FC kapusa.

belanyibalazs_dorog.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Leginkább édesapám (Belányi István, aki az utánpótlásban eltöltött esztendőket is beleszámítva mintegy két és fél évtizedig volt a Dorog cerberusa – a szerző) volt a legnagyobb okom, amiért kapus lettem, ő is az volt. • Amit szeretnék elérni öt éven belül: Elsősorban biztos helyet akarok magamnak kiharcolni a másodosztályban, majd innen fokozatosan feljebb lépegetni. • Babonám: A babonáimból rengeteget tudnék felsorolni, de amire leginkább figyelek, hogy először a bal lábamon lévő cipőt kötöm be, majd utána a jobb lábamon lévőt. Ha ez megvan, utána a kesztyűvel is ugyanígy folytatom. 

KEDVENC……magyar csapatom: Igazából a nevelőegyesületem, amelynek jelenleg a tagja vagyok. Különösebben nincs kedvenc magyar csapatom. • …külföldi csapatom: Manchester United. • …magyar mezőnyjátékosom: Nincs. • …külföldi mezőnyjátékosom: Cristiano Ronaldo. • …magyar kapusom: Kettő is van, Dibusz Dénes és Demjén Patrik. • …külföldi kapusom: Sajna már nem láthatjuk a pályán, de Oliver Kahn. 

LEG……nagyobb futballélményem: Az első NB II-es mérkőzésem. (2021. szeptember 12-én Dorog–Szombathelyi Haladás 0–2 – a szerző)…szebb gól, amit valaha láttam: Erre nagyon nehéz válaszolni, de talán Roberto Carlos 1997-ben szerzett szabadrúgásgólja. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Szintén az első mérkőzésemet tudnám idesorolni. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Szerintem a legnagyobb hibám az volt, amikor egy hazapasszt hosszabban vettem át, majd amikor el akartam rúgni a labdát, az előttem felugró csatár blokkolta azt és a lepattanót berúgta a kapumba. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Nem tudok pont egyet kiemelni, csak többet. Rózsa Dániel, Csilus Tamás, Guzmics Richárd, Délczeg Gergely. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Mindig nyerni akarok és győzelemre éhes játékosnak tartom magam, nem tudom feladni és a végsőkig küzdök. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Nem szeretem, amikor egy megbeszélt taktika alatt – például szögletvariációnál – valaki nincs a helyén, ilyenkor elég hamar rászólok a társamra. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Teljesen ugyanaz, mint a pályán! Ez a mentalitás kíséri végig a mindennapjaimat. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Szintén azt tudom mondani, mint a pályával kapcsolatban.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9616775458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása