PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Eszlátyi István (Dunaharaszti)

A gyerekkori bicikliút vége nem volt happy end, de a korábbi NB I-es támadónak a DMTK-val való története még az lehet

2021. december 06. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Eszlátyi István, a Pest megyei I. osztályban veretlen őszt produkálva a második helyen telelő Dunaharaszti MTK korábbi NB I-es labdarúgója.

eszlatyi_istvan.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Pipa. | Kedvenc tantárgyam | Tesi és rajz. | Emlékezetes csínytevésem | Körülbelül öt-hatéves lehettem, amikor elszöktem otthonról biciklizni – hát, a vége nem volt annyira happy end, amikor hazaértem. (nevet) | Első futballélményem | Az első teremtorna, amin részt vettem – meg is nyertük. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Hatalmas a szívem. | Legrosszabb szokásom | Sértődékeny típus vagyok. | Étel, amit imádok | Brassói és bolognai spagetti. | Film, amit többször láttam | A Marvel filmeket nem tudom megunni. | Zene, amit általában hallgatok | Deep house, de meghallgatok mindent. | Hobbim | Szabadidőmet a családdal töltöm és játékkonzolozni szoktam. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | 2014. 09. 20., Sopronban voltam és az NB II-ben a Szeged elleni bajnokin három gólt szereztem – nagyszerű érzés volt! | Gólom, amire szívesen emlékszem | Az első NB I-es bajnoki meccsen, Pápán volt a mérkőzés, a Puskás ellen a félidőben beálltam és megszereztem a vezetést, egyben az első gólomat az élvonalban. (Ez a találat a lenti videóban megtekinthető 2:27-től - a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Minden meccs előtt bolognait eszem. (nevet) | Sérülés, amit elfelejtenék | Amikor Komáromban játszottam bajnokit, egy rossz leérkezés során a jobb térdem hátracsuklott. Az nem volt kellemes, de szerencsére nem történt nagyobb baj! | Barát a futballban | Nagyon sok embert ismertem meg, valakivel szoros a kapcsolat, valakivel kevésbé, így neveket nem szeretnék említeni. | Az öltözőben mellettem ül | – | Cél a mostani szezonban | Egyértelműen fel akarok jutni a DMTK csapatával az NB III-ba! | Ami a pályafutásomból még kimaradt | –

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1616775476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása