PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Somogyi Pál Csaba (Tiszafüredi VSE)

Iker Casillas tévében látott védései ösztönözték a cerberust, hogy a lécek közé álljon

2021. december 05. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Somogyi Pál Csabának, aki az NB III, Keleti csoportjában szereplő Tiszafüredi VSE kapusa.

somogyipal.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Az igazat megvallva akkor tetszett meg a kapusposzt, amikor Iker Casillast láttam a tévében, és azonnal beleszerettem mindenbe, amit csinál. Lementem a közeli focipályára és a barátaim kapura rúgtak nekem és nagyon élveztem, hogy védhetek. • Amit szeretnék elérni öt éven belül: Természetesen szeretnék minél feljebb jutni, az NB I-ben vagy az NB II-ben védeni. • Babonám: Minden meccs előtt imádkozok és megpaskolom mind a három kapufát. 

KEDVENC……magyar csapatom: A magyar focit csak nézni szoktam, nem szurkolok különösebben senkinek. • …külföldi csapatom: Real Madrid. • …magyar mezőnyjátékosom: Szoboszlai Dominik. • …külföldi mezőnyjátékosom: Zlatan Ibrahimovic. • …magyar kapusom: Gulácsi Péter. • …külföldi kapusom: Iker Casillas, Marc-André Ter Stegen. 

LEG……nagyobb futballélményem: Amikor az FK Csíkszeredával kiejtettük a román kupából az élvonalbeli Dinamo Bukarestet, és amikor a székely válogatottal bronzérmesek lettünk a Conifa Európa-bajnokságon. • …szebb gól, amit valaha láttam: Zlatan Ibrahimovic ollózása az angolok ellen. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Tagja lehettem az FK Csíkszereda harmadosztályú bajnoki címet nyert csapatának. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Egy beadás megcsúszott a kapu előtt a sáros pályán, fel akartam venni a labdát és becsúszott a lábam között. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Sok jó labdarúgó ellen játszottam már, nehéz egyvalakit kiemelni. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Szeretek dolgozni, terhelhető és koncentrált vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Túlságosan frusztrál, ha gólt kapok, vagy ha nem nyerünk. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Mindig pozitív vagyok, próbálom mindenben a legjobbat meglátni. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Türelmetlen vagyok és összeszedetlen, mindig elfelejtek valamit.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4516774398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása