PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Hajnal Árpád (SVSE-GYSEV)

Nevelőegyesületével nyerne bajnokságot és lépne szintet a Győr-Moson-Sopron megyeiek korábban Ausztriában pallérozódó cerberusa

2021. november 27. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Hajnal Árpádnak, aki a Győr-Moson-Sopron megyei II. osztály, Nyugati csoportjában szereplő SVSE-GYSEV kapusa.

hajnalarpad.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Édesapám is kapus volt. Kiskoromban szinte minden meccsére elkísértem és valahogy megtetszett. Nagyban közrejátszott az is, hogy nem szerettem futni. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: A nevelőegyesületemmel bajnokságot nyerni és magasabb osztályban szerepelni. • Babonám: Minden meccs elején keresztet vetek és egy Miatyánkot elmondok. 

KEDVENC……magyar csapatom: Paks. • …külföldi csapatom: FC Barcelona. • …magyar mezőnyjátékosom: Hajnal Tamás. • …külföldi mezőnyjátékosom: Thierry Henry. • …magyar kapusom: Édesapám. • …külföldi kapusom: Iker Casillas. 

LEG……nagyobb futballélményem: Amikor testvérvárosok kupáján Németországban a bronzmérkőzésen két büntetőt is megfogtam és ezzel meglepetésre megszereztük a harmadik helyet. • …szebb gól, amit valaha láttam: Még utánpótlásban csapattársam a félpályánál kicsit hátrébb letette a labdát, hogy majd ő elvégzi a szabadrúgást – hát mit ne mondjak, irgalmatlan nagy gólt rúgott. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Ausztriában játszhattam akadémián a legmagasabb osztályban. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Sajnos volt egy pár, de ha egyet ki kell emelnem, akkor egy hazagurított labdát el akartam rúgni, amikor jött az ellenfél csatára és telibe trafáltam a bogyesszal. Természetesen a labda bepattogott a kapuba... • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Egy teremtornán Rózsa Dániel, a Haladás kapusa ellen. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Sokat irányítom a csapatot és biztatom a társaimat. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Sokszor veszekszem a bírókkal, aminek általában egy sárga lap szokott a vége lenni. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Jókedvű, vidám embernek tartom magam, akinek mindig pozitív a hozzáállása. Amit elkezdek, azt a legjobb tudásom szerint meg is csinálom. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Egyfolytában rohanok és sajnos kevés időt tudok a pályán kívül a csapattal tölteni. Előfordul, hogy néha lusta vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3816766890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása