PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Solti Ádám (Mohácsi TE 1888)

„Szeretném abbahagyni” – a rutinos cerberusnak minden valószínűség szerint a jelenlegi az utolsó nagypályás szezonja

2021. november 26. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Solti Ádámnak, aki a Baranya megyei III. osztály, Dárdai Ferenc-csoportban szereplő Mohácsi TE 1888 kapusa.

soltiadam.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Körülbelül nyolcéves lehettem, amikor az egyik edzésen nem volt, aki beálljon a kapuba. Rám esett a választás és bent ragadtam. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Valószínű, hogy ez az utolsó évem a felnőtt nagypályás futballban. Maximum kisegítem a régi csapatomat, ha nincsenek meg, de szeretném abbahagyni. • Babonám: Több is volt, de talán a szódásüveg a bal kapufa mellett. 

KEDVENC……magyar csapatom: Fradi. • …külföldi csapatom: AC Milan. • …magyar mezőnyjátékosom: Lisztes Krisztián. • …külföldi mezőnyjátékosom: Filippo Inzaghi. • …magyar kapusom: Hajdu Attila. • …külföldi kapusom: Peter Schmeichel. 

LEG……nagyobb futballélményem: Amikor a válogatott kijutott a 2016-os Eb-re, a norvégok elleni meccsek. Illetve élőben a portugál–magyar mérkőzés az Európa-bajnokságon. • …szebb gól, amit valaha láttam: Gera Zoli portugáloknak lőtt gója. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Futsal NB I-es meccsek. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Elég sok volt harminc év alatt. (mosolyog)…jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Orbán Viktor. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Vezéregyéniség voltam. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Nagy volt a szám. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Edzésekre szerettem járni. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Dohányzás.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2216765386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása