PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Bérdi Zoltán (Dunakömlőd)

Továbbra is a DCL, avagy a Siketek Bajnokok Ligája a tolnai cerberus célja

2021. november 23. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Bérdi Zoltánnak, aki a Tolna megyei II. osztályban szereplő Dunakömlődi SE kapusa.

berdizoltan.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Mert tehetséges voltam. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: DCL – Siketek Bajnokok Ligája. • Babonám: Nincs. 

KEDVENC……magyar csapatom: Paks. • …külföldi csapatom: Bayern München. • …magyar mezőnyjátékosom: Böde Dániel. • …külföldi mezőnyjátékosom: Philipp Lahm. • …magyar kapusom: Király Gábor. • …külföldi kapusom: Oliver Kahn.

LEG……nagyobb futballélményem: DCL 2018 Milánóban. • …szebb gól, amit valaha láttam: A tévében. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: DCL – háromszor bajnokcsapat tagja voltam. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Kaptam piros lapot. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: A Kaposvár – csapatként. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Motiváció. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: A rossz védelemtől kiakadok. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Szeretek dolgozni. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Lustaság.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7816763338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása