PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Kasik Viktor (Szarvasi FC 1905)

A nagypapája miatt lett a karrierjét mezőnyjátékosként kezdő Békés megyei labdarúgóból cerberus, akinek sok apró babonája van

2021. november 22. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Kasik Viktornak, aki a Békés megyei I. osztályban szereplő Szarvasi FC 1905 kapusa.

kasik_viktor.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Igazából mezőnyjátékosként kezdtem el focizni, de már kiskoromban a kapuba kerültem többek között annak köszönhetően is, hogy nagyapám is ezen a poszton játszott. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Mindenképpen szeretném kipróbálni magam magasabb osztályban. • Babonám: Sok apró babonám van, amelyek az évek során alakultak ki nálam, kezdve a meccs reggelén az otthoni öltözésen át egészen a bemelegítésig. 

KEDVENC……magyar csapatom: Követem a magyar focit, de kimondottan kedvenc csapatom nincs. • …külföldi csapatom: Jó pár éve Chelsea-szurkoló vagyok. • …magyar mezőnyjátékosom: Nincs. • …külföldi mezőnyjátékosom: Zlatan Ibrahimovic – óriási figura. • …magyar kapusom: Gulácsi Péter. • …külföldi kapusom: Ter Stegen, Petr Cech.

LEG……nagyobb futballélményem: Amikor az új MTK-stadionban játszhattunk Amatőr Kupa-döntőt. • …szebb gól, amit valaha láttam: Volt több ilyen, nem tudnék egyet kiemelni. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Az előző évi teljesítményünket tartom annak, hiszen éppen, hogy csak lecsúsztunk a bajnoki címről az Előre fiataljai ellen és megnyertük a megyei kupát. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Sajnos az évek során előfordultak nagyobb hibák is, de csak az tud hibázni, aki ott van és sokkal fontosabb, hogy egy hiba után milyen gyorsan tudja rendbe rakni magát az ember. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Alkat, habitus, bátorság. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Előfordul, hogy felkapom a vizet. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Közvetlen, jó kedélyű, barátságos embernek tartom magam. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Nem szeretnék kiemelni azok közül. (mosolyog)

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1416762456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása