PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Démusz Dominik (Jamina SE)

Miután mindig is utálta kergetni a labdát, a békéscsabai cerberus úgy volt vele, inkább az jöjjön felé

2021. november 21. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Démusz Dominiknek, aki a Békés megyei I. osztályban szereplő Jamina SE Békéscsaba kapusa.

demusz_dominik.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Mindig is utáltam kergetni a labdát, így jobbnak láttam, ha a labda jön felém. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Nincsenek eget rengető céljaim, élvezni szeretném ezt a szakmát, amíg csak lehet. • Babonám: Meccs előtt mindig a bal cipőmet húzom fel először. 

KEDVENC……magyar csapatom: Ferencváros. • …külföldi csapatom: Manchester United. • …magyar mezőnyjátékosom: Nincs. • …külföldi mezőnyjátékosom: Thiago Alcantara. • …magyar kapusom: Dibusz Dénes. • …külföldi kapusom: Ederson. 

LEG……nagyobb futballélményem: Ghotia Cup, svédországi részvétel. • …szebb gól, amit valaha láttam: Ronaldo ollózós mozdulata a Juventus ellen. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Erre nem tudok válaszolni, nem igazán emlékszem. (nevet) • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Egy felesleges kijövetel után még feleslegesebb szabálytalanság, aminek piros lap lett a vége. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Erre sem tudok igazán mit válaszolni. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Bátran mernek passzolni nekem a társaim, azaz a lábbal való játékom. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Hamar felkapom a vizet. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Kommunikatív vagyok és könnyen szót értek az emberekkel. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Nagyon lusta tudok lenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9216761274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása