PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Lehr Marcell (Enying)

Debütáló Fejér megyei bajnokiján a címvédő Sárosd ellen 11-est védett a fiatal cerberus, ennek is köszönhetően nyert a csapata

2021. november 06. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Lehr Marcellnek, aki a Fejér megyei I. osztályban szereplő Enyingi VSE kapusa.

lehrmarcell.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Későn, 12 évesen kezdtem el és a mezőnyben nem is voltam jó lábbal. Amikor viszont a kapuba kerültem, ott már több sikerélményt tudtam szerezni és onnantól kezdve komolyan vettem a kapusságot, persze ma már a lábbal való játék is nagyon fontos egy kapusnak, így sokat gyakorlok lábbal is, mert ma már nem elég az, ha a lécek között jó vagy. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Minél magasabb osztályba kerülni, szeretnék addigra legalább az NB III-ban védeni. • Babonám: Minden meccs előtt megérintem a kapufákat. 

KEDVENC……magyar csapatom: Már nincs kedvencem, de gyerekkoromban a Debrecennek szurkoltam. • …külföldi csapatom: FC Barcelona. • …magyar mezőnyjátékosom: Szalai Ádám. • …külföldi mezőnyjátékosom: Lionel Messi. • …magyar kapusom: Bogdán Ádám. • …külföldi kapusom: Manuel Neuer. 

LEG……nagyobb futballélményem: Amikor az első felnőtt bajnoki meccsemet játszottam az Enyinggel a címvédő Sárosd ellen, 1–0-nál büntetőt fogtam és végül 2–1-re nyertünk. • …szebb gól, amit valaha láttam: Cristiano Ronaldo ollózós gólja a Juventus ellen. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Ilyen konkrét siker, hogy bajnokságot nyertünk vagy dobogón végeztünk a csapattal, nincsen, amit el tudnék mondani és büszke is vagyok rá, hogy bár későn kezdtem el a focit – 12 éves koromig szinte semmilyen kontaktom nem volt a labdával, mások akkor már esztendők óta futballoznak –, de sok munkával el tudtam azt érni, hogy most a megyei első osztályban védek. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Egy utánpótlásmeccsen rosszul jöttem ki és nem is szóltam, hogy jövök, aminek az lett a vége, hogy a védőmmel egymásnak szaladtunk, amit aztán a végén az ellenfél támadója ki is használt és az üres kapuba bepasszolta a labdát. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Játszottam jó játékosok ellen, de külön nem emelnék ki senkit. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Nem szoktam magamat fényezni, de a reflexeimet mondanám. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Keveset beszélek amin próbálok javítani. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Csapatembernek gondolom magam. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Néha van, hogy eldurran az agyam és nem tudok higgadtan döntést hozni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5416747506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása