PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Mészáros Júlia (Budaörs)

Előbb vagy utóbb az élvonalba kerülne csapatával a Pest megyeiek cerberusa

2021. november 04. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Mészáros Júliának, aki a Női NB II Nyugati csoportjában szereplő Budaörs kapusa.

meszarosjulia.pngPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Igazából amikor kisebb voltam, sosem szerettem volna kapus lenni. Mindig is vonzott az, hogy a mezőnyben lehessek, nagyszerű cseleket mutathassak be és gólt lőjek. Aztán amikor az első csapatomhoz igazoltam, én kerültem be a kapuba és ott is ragadtam a mai napig, amit most már nem bánok. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Mindenképpen szeretném, ha a csapatommal az NB I-es szintig el tudnánk jutni és ehhez szeretném segíteni a társaimat, amennyire csak tudom. Illetve az életstílusomon is változtatnék, amit rengetegszer próbáltam, de még nem sikerült egyelőre elérnem, amit szeretnék. • Babonám: Általában a kezdést jelző sípszó előtt megérintem a két oldalsó kapufát, majd a fölső kapufát is. Nem árt jóban lenni velük, lehet, „ők fogják majd meg”, amit én nem tudok. Illetve van egy kulcstartó, amit egy számomra fontos személytől kaptam, és az mindig benne van a táskámban. 

KEDVENC……magyar csapatom: Ferencváros. • …külföldi csapatom: PSG. • …magyar mezőnyjátékosom: Schäfer András. • …külföldi mezőnyjátékosom: Kylyan Mbappé, Marozsán Dzsenifer. • …magyar kapusom: Dibusz Dénes. • …külföldi kapusom: Keylor Navas. 

LEG……nagyobb futballélményem: Talán az, amikor kimentünk külföldre egy tornára a csapattal. • …szebb gól, amit valaha láttam: Gera Zoltán gólja Portugália ellen a 2016-os Európa-bajnokságon. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Egyszer elhívtak egy háromnapos kapusválogatóra a válogatottba. És persze az, hogy most az NB II-ben játszhatok. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Egyszer fölvettem egy hazaadást, annyira esett az eső és én pedig annyira nem láttam. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Azt hiszem, ismertebb labdarugó ellen még nem léptem pályára. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Próbálom biztatni a csapatot még akkor is, ha nem mindig hallják. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Hirtelen mérges leszek. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Azt mondják, jó barát vagyok, szóval szerintem ez. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Szeretek bulizni és ez nem mindig tesz jót a szervezetemnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3616745494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása