PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Csigi Ádám (Pénzügyőr SE)

Még vár az igazán fontos góljára a pasarétiekkel a bajnoki címre törő támadó

2021. november 03. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Csigi Ádám, a Budapest-bajnokság I. osztályában szereplő éllovas Pénzügyőr SE a góllövőlistát 11 forduló után 15 találattal vezető játékosa.

csigi_adam.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Hal. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés, történelem. | Emlékezetes csínytevésem | Egyszer a gimnáziumban levágtam az egyik osztálytársam haját, nem igazán örült az eredménynek. | Első futballélményem | A 2006-os vb-re már tisztán emlékszem, az olaszoknak szurkoltam. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | A labdarúgásban tudok gólt rúgni, a civil életben humoros vagyok, bár ezt lehet, megcáfolnák páran. | Legrosszabb szokásom | Rendetlen vagyok. | Étel, amit imádok | Brassói. | Film, amit többször láttam | Titanic. | Zene, amit általában hallgatok | Hazai előadók, Majka, Curtis, stb. | Hobbim | Lábtenisz, biciklizés. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Sajnos ilyet igazán csak az utánpótlásból tudok mondani, egyszer a Debrecennek paksi ifistaként négy gólt rúgtam húsz perc alatt. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Még várok az igazán fontos gólomra. | Mérkőzés előtti rituálém | Nem vagyok babonás. | Sérülés, amit elfelejtenék | Évekig egy lágyéksérvvel bajlódtam. | Barát a futballban | Fejes Péter, Jerabek Jenci, Hegedűs Márk, de a barátaim többségét a futballnak köszönhetem. | Az öltözőben mellettem ül | Szerencsére van jelenleg egy egész padom egyedül. | Cél a mostani szezonban | Egyértelműen a bajnoki cím. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | NB I, NB II, de valószínűleg ez saját magamnak és a civil életemnek köszönhetően már így is marad.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4216745360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása