PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Kurucz Pál (Vértesszőlős)

Már hatévesen eldőlt a sorsa a Komárom-Esztergom megyei cerberusnak, aki a mai napig úgy érzi, hogy nem kommunikál eleget mérkőzés közben

2021. november 01. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Kurucz Pálnak, aki a Komárom-Esztergom megyei I. osztályban szereplő Vértesszőlősi SE kapusa.

kuruczpal.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Hatévesen két edzésen beállítottak a kapuba és megtetszett a pozíció, de nem szóltam emiatt. Egy hétre rá új edzőm lett és megkérdezte, hogy van-e kapus, és mindenki rám mutatott. Onnantól kezdve kapusként élem az életem. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Folyamatosan fejlődni, hogy a lehető legjobb legyek és remélem, valaki felfigyel rám. • Babonám: Nincs. 

KEDVENC……magyar csapatom: Tatabányai SC. • …külföldi csapatom: Chelsea FC. • …magyar mezőnyjátékosom: Nincs olyan magyar mezőnyjátékos, aki kiemelkedik számomra, akit kedvencnek tudnék mondani. • …külföldi mezőnyjátékosom: Didier Drogba. • …magyar kapusom: Bogdán Ádám. • …külföldi kapusom: Petr Cech. 

LEG……nagyobb futballélményem: Egy idősebb korosztályban lévő kapust kiállítottak és így nekem kellett felmennem a csapathoz, hogy bennmaradjunk a második helyért zajló harcban. Azon a meccsen fontos szerepet játszottam a társulat győzelmében, életem egyik legjobb mérkőzését játszottam. • …szebb gól, amit valaha láttam: Zlatan Ibrahimovic Anglia elleni ollós gólja. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: A csapattal megnyertük az U17-es bajnokságot. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Az egyik meccsen még az utánpótlásban távolról laposan lőttek egy labdát, és már arra gondoltam, hogy hová fogom kijátszani, ha megvan, ám mire feleszméltem, elment a lábam között a labda. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Kovács István. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Nehéz kérdés, utálom magamat fényezni, de szerintem a reflexeim. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Én még mindig úgy érzem, hogy nem kommunikálok eleget meccs közben, de ezt folyamatosan próbálom javítani. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Segítőkész vagyok, és többet gondolok másra, mint saját magamra. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Van egy alapvető beszédhibám, dadogok.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2016741932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása