PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Lunczner Gyula Dániel (Újpesti Haladás)

Ha a munkája engedné, magasabb osztályban is kipróbálná magát a „blasz-négyes” fővárosi alakulat meccseire tízperces videóval hangoló cerberus

2021. október 22. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Lunczner Gyula Dánielnek, aki a Budapest-bajnokság IV. osztály, 4. csoportjában szereplő Újpesti Haladás FC kapusa.

luncznergyula.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Mindig is szerettem volna érezni, hogy fontos vagyok és hogy kellek a csapatnak. Mezőnyjátékosból több van egyszerre a pályán, kapusból csak egy. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Ha a munkám engedi, magasabb osztályokban játszani. • Babonám: Meccsek előtt meg szoktam nézni egy tízperces videót, amelyben kapusok védenek. 

KEDVENC……magyar csapatom: Újpest. • …külföldi csapatom: Bayern München. • …magyar mezőnyjátékosom: Gera Zoltán. • …külföldi mezőnyjátékosom: Andrés Iniesta. • …magyar kapusom: Bogdán Ádám. • …külföldi kapusom: Iker Casillas. 

LEG……nagyobb futballélményem: A 2012 világbajnokságon, amikor a spanyol Iniesta belőtte a győztes gólt a hollandok ellen. • …szebb gól, amit valaha láttam: Ibrahimovic 2013-ban lőtt gólja, amit félpályáról ollózott. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Megye-egyes bajnoki cím. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Szerencsére nem volt. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Nem játszottam ellene, de ott volt Grosics Gyula 2009-ben egy Bozsik tornán Gyulán, amit ő nyitott meg. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Maximalista vagyok, mindent megteszek a siker érdekében. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Be nem áll a szám egész meccsen. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: A kudarcokból tanulok, azokból merítek erőt. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Beletelik egy kis időbe, hogy továbblépjek egy vesztes meccsen.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5116731566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása