PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Pergel Miklós (Solt)

A Bács-Kiskun megyeiek cerberusa csak a pályán szereti, ha valaki megjátssza magát, azon kívül rühelli és hangot is ad neki

2021. október 18. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Pergel Miklósnak, aki a Bács-Kiskun megyei II. osztály, Északi csoportjában szereplő újonc Solti FC kapusa.

pergelmiklos_solt.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Igazából balhátvédként kezdtem, de az egyik meccsen eltört a kapusunk keze és én álltam a helyére. Nagyon jól ment a védés és egyre jobban beleszerettem! • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Nincsenek nagy céljaim, de szeretnék minél több tornán részt venni és persze a jelenlegi csapatomat minél tovább segíteni. • Babonám: Szeretem a cuccaimat mindig rendezetten tartani, és a helyemre soha nem ülhet senki. 

KEDVENC……magyar csapatom: Nincs olyan, amelyiket esetleg szeretném. • …külföldi csapatom: Bayern München. • …magyar mezőnyjátékosom: Böde Dani. • …külföldi mezőnyjátékosom: Carles Puyol. Igazi csapatkapitány, egy vezér volt a pályán. • …magyar kapusom: …külföldi kapusom: Oliver Kahn. 

LEG……nagyobb futballélményem: Egy szezonban oda-vissza megvertük az éllovas csapatot. • …szebb gól, amit valaha láttam: Sok óriási gól van, ami tetszik. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Nagyobb siker? Eljutottam az első országos 11-es rúgó versenyen a legjobb harminckettő közé és így részt vehettem az országos döntőn. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Sajnos az egyik meccsen kézzel ütöttem el a labdát a 16-oson kívül, majd összevesztem a bíróval és kilenc meccsre eltiltottak. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Balajcza Szabolcs, az Újpest akkori kapusa. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Bevehetnek a védelem játékába, mert elég labdabiztosnak érzem magam. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Nem szeretem a hanyag embereket. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Csapatösszetartó egyéniség vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Elég kibírhatatlan vagyok, ha valaki megjátssza magát előttem, és tudom, hogy hazudik!

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7516727058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása