PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Posta Alex (Tiszaszentimre)

A Jász-Nagykun-Szolnok megyeiek cerberusa szerint sokat segít neki a pályán, hogy korábban mezőnyjátékosként futballozott

2021. október 14. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Posta Alexnek, aki a Jász-Nagykun-Szolnok megyei II. osztályban szereplő Tiszaszentimre KSE kapusa.

postaalex.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Egyszer szükségből beállítottak és megfertőzött az életérzés.  • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Szeretnék a csapatommal feljutni a megyei első osztályba és ott stabil együttest alkotni. • Babonám: Nincs. 

KEDVENC……magyar csapatom: Ferencváros. • …külföldi csapatom: Barcelona. • …magyar mezőnyjátékosom: Gera Zoltán. • …külföldi mezőnyjátékosom: Lionel Messi. • …magyar kapusom: Király Gábor. • …külföldi kapusom: Iker Casillas. 

LEG……nagyobb futballélményem: 2010, futsal Európa-bajnoki döntő, nézőként.  • …szebb gól, amit valaha láttam: Rengeteg szép gólt láttam, ezért nem tudnék kiemelni egyet. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Nagypályás csapatoknak kiírt téli terembajnokság megyei bajnoki cím egy akkor megyei harmadosztályú csapattal. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Kaptam egy gólt szögletből. Ez elég lehangoló volt, de alászaladtam. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Különböző teremtornákon rengeteg meghatározó játékos ellen volt szerencsém játszani, nem tudnék egyet kiemelni. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Szerintem az, hogy mezőnyjátékosból lettem kapus, így talán jobban együtt tudok élni a játékkal, jobban átlátom a történéseket. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Keveset beszélek, és néha hezitálok. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Barátságos vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Túl lelkiismeretes vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7116720350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása