PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Szukics Máté (Rábatótfalu)

A vasiak cerberusa nem tagadja, ő volt a legügyetlenebb a mezőnyben, ám azóta is kitartóan őrzi a „ketrecet”

2021. október 09. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Szukics Máténak, aki a Vas megyei II. osztály, Déli csoportjában szereplő Rábatótfalui SE kapusa.

szukics_mate.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Általános iskolás koromban az egyik szünetben kint fociztunk a srácokkal, és nem volt, aki beálljon a kapuba. Ki más védjen, mint aki a legügyetlenebb volt a mezőnyben, azaz én? Azóta töretlenül őrzöm a ,,ketrecet". • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Aktív maradni a futballban, nagyobb tervem jelenleg nincs. • Babonám: A kezdő sípszó előtt a jobb kapufát és a felső lécet megérintem a kezemmel. A bal kapufát érintetlenül hagyom. 

KEDVENC……magyar csapatom: Ahol éppen játszok. :D • …külföldi csapatom: PSG. • …magyar mezőnyjátékosom: Nincs. • …külföldi mezőnyjátékosom: Kylian Mbappé. • …magyar kapusom: Nincs. • …külföldi kapusom: Iker Casillas. 

LEG……nagyobb futballélményem: Nincs. • …szebb gól, amit valaha láttam: Zlatan Ibrahimović Anglia ellen lőtt ollózós gólja. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Igaz, nem nagypályás foci, de egyszer sikerült eljutni és edzeni Telkiben a strandlabdarúgó-válogatós válogatottnál. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Sok hibám volt, amiből tanultam, mint mindenki. Konkrét hibát nem tudok mondani. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Halmosi Péter. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Higgadtság. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Figyelmetlenség. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: A pozitív gondolkodásom. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Lobbanékonyság.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr116716170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása