PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Galambvári Gergő (Termálfürdő FC Tiszaújváros)

Családban marad: az NB III-ban védő cerberus előtt az édesapja volt a példa

2021. szeptember 28. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Galambvári Gergőnek, aki az NB III, Keleti csoportjában szereplő Termálfürdő FC Tiszaújváros kapusa.

galambvarigergo.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Apukám is kapus volt, és mivel ő sokat vitt a mérkőzésére, így én is eldöntöttem, hogy az leszek. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Sok célom van az életben. Mind a sportban, mind a magánéletben szeretnék olyan teljesítményt elérni, hogy az a jövendőbeli fiatal kapusoknak példával szolgáljon. • Babonám: Minden kapusnak van babonája, nekem is, minden mérkőzés előtt megnézem a példaképem, Donnarumma egyik videóját. 

KEDVENC……magyar csapatom: Budapest Honvéd. • …külföldi csapatom: PSG. • …magyar mezőnyjátékosom: Szoboszlai Dominik. • …külföldi mezőnyjátékosom: Sergio Ramos. • …magyar kapusom: Antal Botond. • …külföldi kapusom: Gianluigi Donnarumma. 

LEG……nagyobb futballélményem: Első felnőtt tétmérkőzésemet választanám, számomra ez maradandó lesz örökre. • …szebb gól, amit valaha láttam: Nagyon sok szép találatot láttam és kaptam én is, nem tudnék egyet kiemelni, nehéz lenne. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: A bajnokság megnyerése. Legyen az bármilyen osztályban elért aranyérem, az mindig nagy siker és nagy munka áll mögötte. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Minden kapus hibázik, valaki kevesebbet, valaki többet, nekem is volt már bakim, szerencsére nem gyakori. Egy, ami felejthetetlen volt: az utolsó percben érkezett lövést nagy védéssel szerettem volna kitornázni, ám sajnos a labda mellé ütöttem, így az a hálóban kötött ki és ezzel a góllal kaptunk ki 1–0-ra. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Sok jó játékos volt, nem tudnék választani itt sem. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Sokat irányítok, hangosan próbálom segíteni a csapatot. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Engem egy hiba nagyon meg tud fogni meccs közben, ezen a a mai napig rajta vagyok és gyakorlok, hogy a hiba elmúlik, ám a mérkőzés tovább tart. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Szeretek tanulni új dolgokat és segíteni olyan embereknek, akik rászorulnak, legyen az bármilyen probléma. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Biztos van sok, erről inkább a párom tudna mesélni sokat. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4216703306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása