PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Lőrincz Zsolt (Mándok)

Utolsó emberként kockázatos hátul cselezgetni, ezt a szabolcsiak olykor túlzottan is nyugodt cerberusa már megtanulta

2021. szeptember 23. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Lőrincz Zsoltnak, aki a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei I. osztályban szereplő Mándok VSE kapusa.

lorinczzsolt_mandok.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Én mezőnyjátékosként kezdtem, viszont az egyik utánpótlástornán megsérült a kapusunk, én álltam be helyette. Nagyon jól ment a védés és ott ragadtam. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Minél többet fejlődni és a lehető legmagasabb szintet elérni, amit a képességemből ki lehet hozni. • Babonám: Igazából nincs babonám. 

KEDVENC……magyar csapatom: Nyíregyháza Spartacus. • …külföldi csapatom: Barcelona. • …magyar mezőnyjátékosom: Nincs. • …külföldi mezőnyjátékosom: Én mindig a védőket szerettem. Régen Puyol volt a kedvencem, most nincs. • …magyar kapusom: Jova Levente. • …külföldi kapusom: David De Gea.

LEG……nagyobb futballélményem: Amikor Ungváron megnéztem egy bajnoki meccset, ahol a Shaktar Donyeck játszott. • …szebb gól, amit valaha láttam: Nem tudok választani, nagyon sok szép gólt láttam. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Két évig Szatke Zoltán volt az edzőm. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Hát igazából nem sok volt, de mivel szeretek hátul cselezgetni, ezért előfordult már, hogy elvesztettem a labdát és ezért kaptam gólt. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Nagyon sok jó játékos ellen játszottam. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Nem szoktam izgulni, nyugodt vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Igazából éppen ez a nyugodtság a negatív tulajdonságom is, mert néha már túl nyugodt vagyok. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Kitartó vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Nagyon makacs vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6016698918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása