PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Baráth Benedek (Kemecse)

Két évig nem futballozott, de aztán visszatért a pályára a szabolcsiak cerberusa

2021. szeptember 12. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Baráth Benedeknek, aki a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei I. osztályban szereplő Kemecse SE kapusa.

barath_benedek_kemecse.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Egyszer még kiskoromban egy téli teremtornán valami oknál fogva bekerültem a kapuba és jól is ment a védés. Megtetszett ez az egész szerepkör, aztán azóta bennragadtam a kapuban. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Az a célom, hogy minél magasabb osztályban védjek és a lehető legtöbbet fejlődjek. • Babonám: Csak annyi, hogy minden edzés és meccs előtt a jobb kezemre veszem fel előbb a kesztyűt. 

KEDVENC……magyar csapatom: Nyíregyháza Spartacus. • …külföldi csapatom: Real Madrid. • …magyar mezőnyjátékosom: Szoboszlai Dominik. • …külföldi mezőnyjátékosom: Cristiano Ronaldo. • …magyar kapusom: Gulácsi Péter. • …külföldi kapusom: Thibaut Courtois.

LEG……nagyobb futballélményem: Amikor a 93. percben, 2–1-nél tizenegyest hárítottam a Videoton ellen. • …szebb gól, amit valaha láttam: Ronaldo ollózása a Juventus ellen a Bajnokok Ligájában. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Két évig egyáltalán nem játszottam, de nem adtam fel, aztán sikerült az áttörés. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Amikor kivetődtem, és a térdemre ráütöttem a labdát, ami valahogy a csatár elé került, majd az üres kapuba bevezette. Potyagól volt. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Sánta Tibor, volt NB II-es kapus, aki most már az edzőm. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Hangosan tudom irányítani a védelmet és ezzel segíteni tudok a csapatnak. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Néha a bizonytalanság. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Segítőkészség. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Így hirtelen nem jut eszembe. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6816687186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása