PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: ANTONI BARNABÁS, az Aligátor Vízilabda Sportegyesület vízilabdázója

A szombathelyi cerberus nem megelégedett, csak elégedett: „Az idei szezonban több olyan meccsem is volt, amelyen kifejezetten jól tudtam teljesíteni, és örülök, hogy a bajnokság felénél az első helyen állunk”

2024. január 16. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Antoni Barnabás, a férfi vízilabda OB I/B alapszakaszában 13 forduló után 28 ponttal a tabella 1. helyén telelő szombathelyi Aligátor Vízilabda Sportegyesület kapusa.

antoni_barnabas_portre_1.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Kisóvodás és kisiskolás koromban úszó voltam. Az osztálytársaim kérésére részt vettem egy Sulipóló nevezetű sporteseményen, ahol különböző iskolák mérték össze tudásukat vízilabdÁban. Mivel nem játszottam még soha, a barátaim pedig jártak már, ezért a kapuba kerültem. Egész ügyesen mozogtam, tetszett is a sport, úgyhogy végül elkezdtem én is a szombathelyi egyesületbe járni.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Időnként megjön a kedvem támadni és gólt szerezni, ez azonban nem az én posztom velejárója.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „Bármit csinálsz az életben, azt vagy profi szinten, vagy sehogy! De semmit ne csinálj csak úgy!” (Kemény Dénes)
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Meccskezdés előtt meg szoktam ütögetni a kapufákat, illetve ugrálok párat jobbra és balra, próbálom magam belehergelni a meccsbe.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nem igazán tudnék ilyet mondani, szeretem a kihívásokat.
| 6 | Szezonbeli legjobb meccsem | Az első félév zárómeccsén kifejezetten jól ment, tudtam segíteni a csapatot, és 12–5-re tudtunk is nyerni az EKE ellen.
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Nem tudnék egyet kiemelni, az idei szezonban több olyan meccsem is volt, amelyen kifejezetten jól tudtam teljesíteni, és örülök, hogy így, a bajnokság felénél az első helyen állunk.
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Sajnos a pécsiek ellen az egyik volt csapattársam megajándékozott egy csúnya ejtésgóllal.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Unokatestvérem szintén kapus, őt emelném ki, de ő focikapus.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | A sok év alatt rengeteg barátot szereztem, de egyvalakit megemlítenék, aki az elejétől mostanáig elkísért, Németh Bódog Pétert, aki szerencsére még mindig együtt küzd velem a mérkőzéseken.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Magyarként és szombathelyiként nyilván Király Gábort, illetve régen nagy kedvencem volt Iker Casillas is.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7918305083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása