PONYVALEGÉNY

SPORTKARÁCSONY. Aki beavat a legszentebb ünnep rejtelmeibe: KISGYÖRGY GERGELY, korábbi válogatott teniszező

Akinél megvan a motiváció 2024-re is: „Megpróbálok még egyszer egyéni meccset nyerni negyvennyolc évesen a legmagasabb osztályban”

2023. december 03. - Horváth M. Attila

sportkaracsony_kopf.jpgAhogy a különböző sportágak kiválóságai, úgy az idei esztendő is heroikus hajrába kezdett. A 2021 óta és mindig csak decemberben jelentkező rovatunkban nagyszerű sportemberek fogalmazzák meg gondolataikat a karácsonnyal és az új évvel kapcsolatban. Akivel ezúttal ünnepi hangulatba kerülünk: Kisgyörgy Gergely, korábbi válogatott, manapság is aktív teniszező.

kisgyorgy_gergely.jpgmini_karacsonyfa.jpgAmit nekem jelentenek december utolsó napjai – három szóban: Család, sielés, pihenés.

mini_disz.pngAz ünnepi asztalról nem hiányozhat: Lazac.

mini_karacsonyfa.jpgHa szaloncukor, akkor... Zselés, klasszikus.

mini_disz.pngAmi nélkül számomra nem létezik karácsony: Backgammon. Apukámmal mindig ezt játszottuk az ünnepi vacsora után.

mini_karacsonyfa.jpgAmikor és ahogy kiderült, hogy az ajándékokat nem a Jézuska hozza: Huuuu, erre már nem nagyon emlékszem, de nem volt törés az életemben a felismerés! (mosolyog)

mini_disz.pngEmlékezetes ünnepi sportélményem: Egyszer New Yorkban játszottam versenyen és pont karácsony után, de ott töltöttem az ünnepet, mert Miamiból mentem át. Na, ott tizenhat évesen nagyon egyedül éreztem magam, bár a versenyen jól szerepeltem.

kisgyorgy_gergely_akcio.jpg

mini_karacsonyfa.jpgÉletem legszebb karácsonya: Nekem mindig jó, amikor a családommal lehetek.

mini_disz.pngMegfogadom 2024-re, hogy: Megpróbálok még egyszer egyéni meccset nyerni negyvennyolc évesen a legmagasabb osztályban. Már vagy tizenöt alkalommal visszavonultam. (nevet)

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4218273155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása