PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: PÖLÖSKEI TAMÁS, a PTE-PEAC labdarúgója

Egyértelmű álláspont: aki nem játszott ezen a poszton, nem értheti, mekkora felelősséggel is jár a lécek között koncentrálni

2023. szeptember 16. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Pölöskei Tamás, az NB III Dél-Nyugati csoportjában 7 forduló után 6 ponttal a tabella 14. helyén álló PTE-PEAC labdarúgója.

poloskei_tamas_foto_ihasz_martin.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Ötéves korom óta focizom. Nem voltam különösen tehetséges gyerek, de nagyon szerettem és szeretem a focit. Tízéves lehettem, amikor a csapatunknál csak egy kapus volt, és az edző megkérdezte, kinek van kedve beállni? Mivel a mezőnyben nem voltam a legügyesebb, mondom miért ne, és annyira megtetszett, hogy a mai napig ott ragadtam.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Aki soha nem volt kapus, nem érti meg, mekkora felelősség is ez a „szakma”. Arra sosem emlékeznek, hosszú ideig milyen jól védtél, de ha egy nagyobb hibád van, arra még akár évek múlva is.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „Nem számit, mennyi góltól mented meg a csapatod, a nap végén úgy is arra emlékeznek majd, mennyit hibáztál.” Ezt az idézetet magamra is tetováltattam.
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | A bemelegítés előtt mindig imádkozok egyet és a meccs elötti pályára lépéskor is.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs olyan.
| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | Az NB III Közép-csoportjában tavaly ősszel az MTK II. ellen Budapesten. (2022. november 6-án a bajnokság 16. fordulójában úgy végeztek egymással 1–1-re a felek, hogy Gelencsér Bálint 37. percben szerzett góljával a pécsiek kerültek előnybe, ám Vasvári Zoltán révén a 75. minutumban egalizáltak a fővárosiak – a szerző)
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Két évvel ezelőtt megnyertük a jelenlegi csapatommal a megyei I. osztályt, és pont úgy alakult, hogy az utolsó fordulóban az első és második helyezett csapott össze. Ezáltal úgymond bajnoki döntőre került sor. Ezt tudnám kiemelni, mert a meccset befolyásoló védéseim voltak és a szívemhez nagyon közel áll. (2022. május 28-án a Baranya megyei I. osztály 30. fordulójában Pécsváradon úgy nyert 2–1-re a PTE-PEAC, hogy Hergenrőder Tamás a 39., míg Miltner Szabolcs az 50. percben vette be a házigazda kapuját, amelynek csak a szépítés sikerült Havasi Dániel révén, aki 11-esből talált a hálóba – a szerző)
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Első évem a Ferencváros utánpótlásában, utolsó felkészülési meccs. Távoli lövés, ami fej magasságában különösebb erő nélkül jött, becsúszott a kezeim között.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Nem tudnék egyet kiemelni. Ahol eddig voltam, mindig próbáltam jó viszonyt ápolni a kapustársaimmal, mert azt vallom, csak jó viszonyban lehet jó munkát végezni.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Innen sem tudnék egyet kiemelni, csapatjátékosnak mondanám magam, így szeretek mindenkivel beszélgetni, a társulaton belül ezáltal jó viszonyban vagyok mindenkivel.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Mikler Roland, Vogel Soma.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4118215937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása