PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: BAJOS GITTA, a Komáromi VSE sportlövője

A légfegyveres junior Európa-bajnok: „Csak magamra számíthatok és tudom, hogy senki más nem fogja megcsinálni helyettem az edzésmunkát, ezáltal azt kapom vissza a sporttól, amit én adok neki”

2022. december 29. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Bajos Gitta, a Komáromi VSE junior Európa-bajnok sportlövője.

bajos_gitta_portre.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Egyéni sport, különleges. Csak magamra számíthatok és tudom, hogy senki más nem fogja megcsinálni helyettem az edzésmunkát, ezáltal azt kapom vissza a sporttól, amit én adok neki.

A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Sok-sok utazás, külföldi barátok szerzése és természetesen az sem rossz érzés, amikor egy színvonalas versenyt sikerül megnyerni.

Akit a sportágon belül nagyra tartok: Gurisatti Gyula, pisztolyos paralimpikon – szerintem a legnagyobb magyar példakép a sportágban.

Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Nehéz lenne egy személyt megnevezni, hiszen amikor kisebbek voltunk, az edzőtáborok során nagyon jó kis baráti társaság alakult és ez a mai napig így van.

bajos_gitta_akcio.jpg

bajos_gitta_portre_1.jpgSzezonbeli emlékezetes esemény: 2022 rengeteget adott nekem, viszont két esemény van, amit szeretnék kiemelni. A márciusi légfegyveres Európa-bajnokság, ahol junior korcsoportban Európa-bajnok lettem, illetve az idei évben leigazoltak egy német Bundesliga csapatba, ahol az utolsó versenyen sikerült történelmet írnom a 202 éves együttesnek. (Ami az Eb-t illeti, március 18. és 28. között Norvégiában gyűltek össze a kontinens legjobbjai, és bár a Sportágválasztó jelenlegi alanya szerényen elhallgatja, személyében az Európa-bajnokság legeredményesebb junior versenyzőjét köszönthetjük, ugyanis nem csupán egyéniben, de csapatban is aranyérmes lett 10 méteren, míg vegyesben ezüstmedáliát akasztottak a nyakába – a szerző)

Célkitűzés a jelenlegi évadra: A lehető legtöbb versenyre szeretnék indulási jogot szerezni és természetesen a lehető legjobb formában versenyezni. Ezeken kívül pedig, ami számomra nagyon fontos, hogy élvezni tudjam azt, amit csinálok, szeretném, ha örömlövészet lenne és nem egy megoldandó feladat, amin stresszelek.

Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Természetesen minden sportoló álma az olimpia, így az enyém is, szeretnék részt venni egy ötkarikás játékokon, ezen kívül pedig rangos versenyeken dobogós helyezéseket elérni.

Amelyik sportot még kedvelem: Sosem próbáltam még a vívást, viszont ha meglátom a tévében, nagyon szívesen nézem. Ugyanez a helyzet az úszással: én nem vagyok egy nagy úszó, de ha a tévében véletlenül odakapcsolok és még magyar érdekeltség is van benne, izgatottan várom az eredményt és csodálom őket, hogy mire képesek. Amit pedig én magam is szívesen játszom, az a röplabda, de csak akkor, ha olyanokkal sportolok, akik szintén nem veszik véresen komolyan, mert nem vagyok a legtehetségesebb benne.

Amit eddig még nem tudtak rólam: A halogatás koronázatlan királynője vagyok.

bajos_gitta_foto_hunshootinghu.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5618012730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása