PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: BÁKONYI NORBERT, a Monostorpályi labdarúgója

„Míg egy játékost ünnepelnek, amikor gólt rúg, addig ha nekünk van egy védésünk, azt mindenki természetesnek veszi”

2022. szeptember 11. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Bákonyi Norbert, a Hajdú-Bihar megyei I. osztályban az 5. forduló után – egy bajnokival kevesebbet játszva is – veretlenül, 10 ponttal a 2. helyen álló Monostorpályi SE NB II-t is megjáró korábbi utánpótlás-válogatott labdarúgókapusa.

bakonyi_norbert.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Gyermekkoromban védő voltam. Nem sok játékos volt, aki ki tudott cselezni. Elvettem a labdát szabályosan vagy szabálytalanul – de inkább szabálytalanul. Bezavartak a kapuba, ott hátha nem okozok sérülést. (nevet) Ott maradtam. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Egyrészt imádom, de amit nem kedvelek: míg egy játékost ünnepelnek, amikor gólt rúg, addig ha nekünk van egy védésünk, azt mindenki természetesnek veszi. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | A mérkőzésre én érkezem jobb esetben elsőként. Szemügyre veszem a kapu előtti területet, a csapat előtt megyek ki melegíteni, ezután visszamegyek az öltözőbe átöltözni és utoljára érkezem a meccs kezdetére. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs olyan csapat. Talán a gyengébb együttesek ellen, ahol tudom, hogy kevés védenivalóm lesz. Szeretem, ha sokat találkozom a labdával és nyer a csapat. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | A Balmazújváros elleni kupadöntő. Igaz, kikaptunk 2–1-re, de nagyon sok labda elakadt bennem, így élveztem a mérkőzést. Plusz így is feljutottunk a MOL Magyar Kupa főtáblára. (2022. május 25-én a Hajdú-Bihar Megyei Kupa Balmazújvárosban megrendezett fináléjában a házigazda BFC úgy nyert 2–1-re 1–0-s félidő után Meterkó Bence, Bajusz Milán, illetve Varga Balázs góljaival, hogy a Monostorpályi négy perccel a játékidő letelte előtt szépített – a szerző) 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Ha a teljesítményt nézzük, akkor több olyan meccs van, ami közel áll hozzám, ezért nem is emelnék ki egyet sem. Ha az élményt nézzük: Diósgyőrben villanyfényes meccs közel telt ház előtt, illetve Horvátországban, amikor először húzhattam magamra a címeres mezt a korosztályos válogatott tagjaként. 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Potyagól? Én nem kaptam! (nevet) Persze, hogy kaptam. Nem is egyet. Próbálom ezeket minél hamarabb elfelejteni, ezért itt sem tudok kiemelni konkrét esetet. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Több kapussal ápolok nagyon jó kapcsolatot. Van olyan, akivel rég nem találkoztam, de bármikor felhívhatnám és órákat tudnánk beszélgetni. Akiket most ki tudnék emelni: barátom, aki már nem aktív, Kiss Gabi, mostani csapattársam, Szabó István (Szacsa), régebbről Szécsi Gergő (Szecsu). 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Vannak egy páran. Jelenlegi kispályás és nagypályás csapattársaim. A nyíregyházi brigád és még sokan mások közel állnak hozzám, akiket megemlíthetnék. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | A kézilabdakapusokat nagyon nagyra becsülöm. Kemények és bátrak. A kedvencem Mikler Roland.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9917928699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása