PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Sztremi Zsolt (Karancsberény)

„Minden pályán töltött perc számomra már ajándék”

2022. április 04. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Sztremi Zsoltnak, aki a Nógrád megyei II. osztályban szereplő, a 19. forduló után 37 ponttal a 3. helyen állomásozó SK Karancsberény kapusa.

sztremizsolt.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Általános iskolás koromban nagyon sokat fociztunk a karancskeszi grundon. Mivel akkoriban én a legfiatalabbak közé tartoztam, ezért nekem kellett beállni a kapuba és ott maradtam. Ha újra fiatal lennék, akkor is ezt a posztot választanám. Amatőr labdarúgóként fiatal koromban édesapám segítségével tanultam meg a labdafogás alapjait, de sajnos kapusedzések abban az időben nem voltak, így az idősebb kapuskollégáktól a csapatedzéseken néztem el a fortélyokat. Ma már amatőr szinten is a kis kapuspalántáknak van kapusedzés, ahol mindenkit a korosztályának megfelelő szint szerint próbálják nevelni, tanítani. Ez egy óriási előrelépés a hazai kapusképzésben – respekt a kapusedző kollégáknak! • Amit szeretnék elérni öt éven belül: Nagyjából három éve már nem rendszeresen szerepelek a karancsberényi csapatban, de amikor kell, akkor kisegítem őket. Mondhatni, minden pályán töltött perc számomra már ajándék, sok minden már nincs magam elé tűzve. Amikor pályára lépek, akkor minden tudásommal, tapasztalatommal próbálom segíteni az együttesemet. Jelenleg már csak heti rendszerességgel a salgótarjáni kispályás bajnokságban szereplő Fort-Bau csapatát erősítem. • Babonám: Na, abból volt bőven. Például egy kisgatyában és pólóban tudtam csak védeni, a kesztyűmet minden mérkőzés után csak én moshattam, a futballcipőmet a mérkőzés napján csak én bokszolhattam ki, fontos volt a szerelés összepakolása, a meccs előtt két órával történő étkezés. Mert ha ez nem így történt, akkor nem ment a védés. Azonban ezeket a mítoszokat sorra döntöttem meg, a pályafutásom végére ezeket a babonákat leküzdöttem. 

KEDVENC……magyar csapatom: Loki. • …külföldi csapatom: Barcelona. • …magyar mezőnyjátékosom: Nincs. • …külföldi mezőnyjátékosom: Messi. • …magyar kapusom: Király Gábor, Gulácsi Péter, Dibusz Dénes. • …külföldi kapusom: Oliver Kahn, Iker Casillas, Manuel Neuer.

sztremizsolt_csapat.jpg

LEG……nagyobb futballélményem: A magyar csapat 2016-os Európa-bajnokságon történő szereplése. • …szebb gól, amit valaha láttam: Roberto Carlos gólja a franciák ellen. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Megyei I. osztály 2. helyezett 1997-ben, megyei II. osztályú bajnok 2015-ben és 2016-ban. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Volt egy pár. (mosolyog)…jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Fischer Pál, Koszta János, Füle Antal. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Higgadtság. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: A szögleteknél való kijövetel mindig probléma volt. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Segítőkész. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Na, ezt inkább a feleségemtől kellene kérdezni. (mosolyog)

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1017797835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása