PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Gellén Márk (Nyíribrony)

Minden poszton játszott a nyírségi cerberus, aki végül a „ketrecben” maradt

2022. február 04. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Gellén Márknak, aki a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei II. osztály Pannónia Zrt. csoportjában 10 ponttal a tabella 13. pozíciójában telelő Nyíribrony SE kapusa.

gellen_mark.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Először csatárként kezdtem, de szépen lassan csúsztam hátrébb, mondhatni, minden poszton játszottam és végül a kapuban ragadtam. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Minél több meccsen tudjak részt venni és segíteni a csapatomnak, ami sajnos a tavalyi szezonban a munkám miatt nehezen volt kivitelezhető. • Babonám: Az első találkozás a labdával kihathat a meccs hátralevő részére. 

KEDVENC……magyar csapatom: Újpest. • …külföldi csapatom: Real Madrid. • …magyar mezőnyjátékosom: Nincs kedvenc. • …külföldi mezőnyjátékosom: Cristiano Ronaldo. • …magyar kapusom: Király Gábor. • …külföldi kapusom: Gianluigi Buffon. 

LEG……nagyobb futballélményem: Minden meccsnek megvan a saját élménye, legyen az magasabb vagy alacsonyabb osztályú mérkőzés. • …szebb gól, amit valaha láttam: Sok szép gólt láttam, nincs konkrétan legszebb. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: U16-os bajnokság megnyerése, illetve az U17-es futsal bajnokságban a legkevesebb kapott gól – ami nem csak az én érdemem. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Mindenki hibázik, így nekem is volt pár. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Sok jó labdarúgó ellen játszottam. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Hát nem is tudom, hogy mit tudnék ezzel kapcsolatban mondani. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Önfejű és hirtelen haragú vagyok. Néha sportszerűtlen is. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Közvetlenség. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Türelmetlenség.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8717148588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása