PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Franciskovic Denis (Sándorfalvi SKE)

„Alig fél évet próbálkoztam más poszton, de rá kellett jönnöm arra, hogy én a kapuban érzem magam komfortosan és ez a mai napig így van”

2022. február 02. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Franciskovic Denisnek, aki a Csongrád-Csanád megyei II. osztályban 23 ponttal a tabella 5. pozíciójában telelő Sándorfalvi SKE kapusa.

franciskovic_denis.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Édesapám körülbelül 20 évig kapusként volt jelen a futballban. Amikor csak lehetősége volt, vitt magával a mérkőzéseire, amiket én gyerekként nagyon nagy ámulattal néztem végig, ezért az én szívem is a védés irányába kezdett húzni. Mindennek a kezdetén alig fél évet próbálkoztam más poszton, de rá kellett jönnöm arra, hogy én a kapuban érzem magam komfortosan és ez a mai napig így van. Csapatok, ahol eddig játszottam: TSC Bácska Topolya, Hódmezővásárhelyi FC, Grosics Akadémia, Békéscsaba Labdarúgó Akadémia, Gyulai Termál FC, Sarkadi Kinizsi LE. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Képességeimhez mérten szeretnék minél magasabb szintre jutni és bajnokságot nyerni a csapatommal. • Babonám: Minden egyes mérkőzés előtt a hitvallásomnak köszönhetően három keresztet vetek és ugyanabban az úgynevezett szerencsepólóban, illetve zokniban lépek pályára. 

KEDVENC……magyar csapatom: A régi időkből a Lombard Pápa, manapság pedig voksomat a Videoton FC mellé helyezem. • …külföldi csapatom: FC Barcelona. • …magyar mezőnyjátékosom: Halmosi Péter. • …külföldi mezőnyjátékosom: Ronaldinho. • …magyar kapusom: Szűcs Lajos. • …külföldi kapusom: Victor Valdés. 

LEG……nagyobb futballélményem: Egy „megye-kettes” felnőtt bajnoki mérkőzésen 450 néző előtt hazai pályán 2–0-s győzelmet arattunk az előző év bajnoka ellen. • …szebb gól, amit valaha láttam: Messi szabadrúgásgólja a Liverpool ellen 2019-ben. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: NB II, U17-es országos második helyezett. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: 17 évesen egy Pécs elleni bajnokin a szögletet első szándékból kapura lőtték és az gól lett. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Stanoljovic Slobodan. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Sosem adom fel. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Nehezen viselem a kudarcot. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Céltudatos. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Hirtelen haragú.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3517101770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása